OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi ytterligare talanger inom support och kundbemötande till vår kundtjänst.
Your next challenge?
Vi heter Daniel och John, tillsammans med våra kollegor söker vi fler medarbetare till vår supportavdelning. Vi som jobbar inom kundfronten är Telias ansikte och röst utåt, vi är Telia för kunderna!
Varje dag möter vi kunder som vill ha nya telefoner, TV-abonnemang, bredbandslösningar, få svar på frågor gällande sina abonnemang eller hjälp med problem som kan uppstå i deras digitala vardag?
För att du ska lyckas hos oss får du en grundutbildning som innehåller vår dialogstrategi baserad på beteendevetenskap samt utbildning i hur våra nät och tjänster är uppbyggda.
Du får möjlighet att bidra till utveckling, arbeta med ständiga förbättringar och växa inom företaget. Hos oss ligger din framtid i dina händer, vi ger dig chanser att utvecklas inom interna utbildningar och inom din roll som kundrådgivare. Du bestämmer själv din framtid hos oss på Telia!
Your next manager and team
Vårt kontor ligger i Gårda, Göteborg med bara 15 minuters promenadavstånd från Göteborgs Central. I huset jobbar ca 1600 anställda och utvecklingsmöjligheterna är många.
Vi på Support sitter högst upp på ett ljust och fräscht våningsplan, vi arbetar i ett öppet kontorslandskap. Vi är totalt 12 team på vår avdelning och du kommer tillhöra ett team med cirka 12 kollegor.
Tillsammans ser vi till att våra mål uppfylls, vi firar framgång, tävlar och utmanar varandra.
Vi som ledare här i Göteborg är kända för att få våra kundrådgivare att utvecklas i sin roll. Det gör vi genom ett närvarande ledarskap där du är nyckelpersonen. Vi ser dig för den du är och har du viljan finns det alltid möjligheter att lyckas hos oss. Vi och våra kollegor har ett nära samarbete för vi vet att då kan vi göra skillnad, i vår vision där varannan svensk väljer Telia med stolthet!
What about you
Eftersom att du är vår röst utåt ser vi gärna att du har erfarenhet av såväl support, merförsäljning som kundvård. Då du möter våra kunder via telefon, mail, chatt och brev har du en naturlig känsla för service samt kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.
Vi arbetar mot tydligt uppsatta mål utifrån kunden och vill att du är resultatorienterad och drivs av att göra skillnad på kundens villkor. Att du har gymnasiekompetens med godkända betyg ser vi som ett krav för anställning samt att varje medarbetare inom Telia är kundbesatt.
How?
Telias värderingar Dare, Care och Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger vi tonvikten på att du:
Dare to lead by engaging with our customers and challenging ourselves
Care for our customers by providing solutions that are adapted to their needs
Simplify teamwork by transparent communication, active collaboration and knowledge sharing
Why?
We´re changing the industry, we´re digitalizing society, we´re creating the New Generation Telco to Bringing the world closer - on the customer's terms.
That´s the next chapter in our story, what´s yours?
Har du frågor kring tjänsten?
Telia samarbetar med Manpower i denna rekrytering. Om du har några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Johanna Johnsson 031-63 15 55 alt.
Varmt välkommen med din ansökan!
Vad händer när jag skickat in min ansökan?
Efter att ansökan är inskickad kommer du få ett mejl skickat till dig med några korta frågor som måste besvaras för att vara aktuell i processen. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in genom se om annonsen finns under Ansökningar på Min Sida.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christina Assarson
011-191896
Christina Stenstrand
054-22 18 87
Linda Karlsson
+46 727332625
Johan Helldén
+46 725126690
Sofia Lindroth
Herman Mårtensson
+46 72-5282823
Johan Dahle
+46 70-5096090
Erik Josefsson
+46 70-3923423
Rickard Stenberg
+46 703678300
Robert Nyström
+46 72-5114544