OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året runt. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com.
Mångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!
Just nu söker vi ytterligare talanger inom support och kundbemötande till vår kundtjänst.
Your next challenge?
Hanna Oja heter jag och tillsammans med mina kollegor söker vi fler medarbetare till vår supportavdelning. Vi som jobbar inom kundtjänst är Telias ansikte och röst utåt, vi är Telia för kunderna!
Varje dag möter vi kunder som vill ha nya telefoner, TV-abonnemang, bredbandslösningar, få svar på frågor gällande sina abonnemang eller hjälp med problem som kan uppstå i deras digitala vardag.
För att du ska lyckas hos oss får du en grundutbildning som innehåller vår dialogstratergi baserad på beteendevetenskap samt utbildning i hur våra nät och tjänster är uppbyggda.
Du får möjlighet att bidra till utveckling, arbeta med ständiga förbättringar och växa inom företaget. Hos oss ligger din framtid i dina händer, vi ger dig chanser att utvecklas inom interna utbildningar och inom din roll som kundrådgivare. Du bestämmer själv din framtid hos oss på Telia!
Your next manager and team
Vårt kontor som är helt nybyggt (inflyttning juni 2016) är beläget i Arenastaden i Solna, intill Friends Arena och direkt ovanför Mall of Scandinavia. I huset jobbar ca 4000 anställda och utvecklingsmöjligheterna är många. Du kommer att jobba i ett team om cirka 14 personer och teamkänslan är bland det viktigaste för oss på Telia. I Solna har vi 5 stycken supportteam och varje team har en egen kompetenscoach och teamledare. Tillsammans jobbar vi alla mot uppsatta mål som bidrar till att skapa nöjda och lojala kunder.
Mina ledarkollegor och jag arbetar med ett närvarande ledarskap och coachar dig framåt under din resa hos oss. Du är viktigast i kundmötet och har varje dag möjlighet att göra skillnad för våra kunder!
You
Eftersom att du är vår röst utåt ser vi gärna att du har erfarenhet av såväl support, merförsäljning som kundvård. Då du möter våra kunder via telefon, mail, chatt och brev har du en naturlig känsla för service samt kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.
Vi arbetar mot tydligt uppsatta mål utifrån kunden och vill att du är resultatorienterad och drivs av att göra skillnad på kundens villkor. Att du har gymnasiekompetens med godkända betyg ser vi som ett krav för anställning samt att varje medarbetare inom Telia är kundbesatt.
Vi har tjänster med både fast anställning och visstidsanställning om 6 månader med start i april 2017. Omfattningen är heltid där arbetstiderna är oregelbundna och innefattar även en del kvällar och helger.
How?
Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger jag tonvikten på att du:
Dare to lead by engaging with our customers and challenging ourselves.
Care for our customers by providing solutions that are adapted to their needs.
Simplify teamwork by transparent communication, active collaboration and knowledge sharing.
Why?
We´re changing the industry, we´re digitalizing society, we´re creating the New Generation Telco to bring the world even closer – on the customers terms.
That´s the next chapter in our story, what´s yours?
Contact
För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig teamledare Hanna Oja 072-744 87 44 eller teamledare Fredrik Örnmarker 070-6223850. Telia förbehåller sig rätten att utföra bakgrundkontroller. Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Välkommen till Telia!
Kontaktpersoner på detta företaget
Christina Assarson
011-191896
Christina Stenstrand
054-22 18 87
Linda Karlsson
+46 727332625
Johan Helldén
+46 725126690
Sofia Lindroth
Herman Mårtensson
+46 72-5282823
Johan Dahle
+46 70-5096090
Erik Josefsson
+46 70-3923423
Rickard Stenberg
+46 703678300
Robert Nyström
+46 72-5114544