OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inför våren 2017 söker vi på Telia Support kollegor som vill hjälpa våra kunder och ge dem bästa supporten på våra tjänster och produkter.
Your next challenge?
Jag heter Anders Thungren och tillsammans med mina kollegor söker vi fler kundrådgivare till vår support. Vårt uppdrag på Telia är att varje dag möta kund som vill få rådgivning och lösningar på sina fasta och mobila tjänster såsom bredband, telefoni och TV.
För att du ska lyckas hos oss får du en grundutbildning som innehåller kunskap om våra verktyg och tjänster samt vår dialogstrategi som är baserad på beteendevetenskap.
Du får möjlighet att bidra till utveckling, och arbeta med ständiga förbättringar samt möjlighet att växa inom företaget. Hos oss ligger din framtid i dina händer, vi ger dig chanser att utvecklas med interna utbildningar och inom din roll som kundrådgivare.
Du bestämmer själv din framtid hos oss på Telia!
Your next manager and team
Vårt kontor ligger i centrala Sundsvall med närhet till vår stadskärna. I huset jobbar 500 anställda och utvecklingsmöjligheterna är många. Vi på support sitter högst upp i ett ljust och fräscht våningsplan och vi arbetar i ett öppet kontorslandskap. Vi är nio team som arbetar med att ge den bästa rådgivningen.
Du kommer tillhöra ett team med cirka 12 kollegor, en kompetenscoach och en ledare. Tillsammans ser vi till att våra mål uppfylls, vi firar framgångar och vågar utmana varandra.
Mina ledarkollegor och jag jobbar med coachning för att nå service i världsklass med varje kund och det gör vi genom ett närvarande ledarskap där du är nyckelpersonen. Vi ser dig för den du är och har du viljan finns det alltid möjligheter att lyckas hos oss.
What about you
Du behöver vara intresserad av teknik och känna att du behärskar att hjälpa andra människor i den tekniska världen och att service alltid är ett ledord i din kommunikation. Då du möter våra kunder via telefon/chatt/mail ska du ha en naturlig känsla för service samt kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska.
Vi arbetar mot tydligt uppsatta mål som handlar om att kundens ärende skall vara löst och kunden skall vara uttalat nöjd samt veta sina möjligheter med Telia. Vi vill att du är resultatorienterad och drivs av att göra skillnad. Att du har gymnasiekompetens med godkända betyg ser vi som ett krav för anställning.
Du kommer att påbörja din anställning med en utbildning med beräknad start i mars. Tjänsterna avser både visstidsanställningar och provanställningar på heltid där arbetstiderna är oregelbundna och innefattar även en del kvällar och helger.
How?
Telias värderingar Dare, Care och Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger vi tonvikten på att du:
Dare to lead by engaging with our customers and challenging ourselves
Care for our customers by providing solutions that are adapted to their needs
Simplify teamwork by transparent communication, active collaboration and knowledge sharing
Why?
We´re changing the industry, we´re digitalizing society, we´re creating the New Generation Telco to Bringing the world closer - on the customer's terms.
That´s the next chapter in our story, what´s yours?
Har du frågor kring tjänsten?
Telia samarbetar med Manpower i denna rekrytering. Om du har några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Johanna Johnsson 031-63 15 55 alt.
Varmt välkommen med din ansökan!
Vad händer när jag skickat in min ansökan?
Efter att ansökan är inskickad kommer du få ett mejl skickat till dig med några korta frågor som måste besvaras för att vara aktuell i processen. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in genom se om annonsen finns under Ansökningar på Min Sida.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christina Assarson
011-191896
Christina Stenstrand
054-22 18 87
Linda Karlsson
+46 727332625
Johan Helldén
+46 725126690
Sofia Lindroth
Herman Mårtensson
+46 72-5282823
Johan Dahle
+46 70-5096090
Erik Josefsson
+46 70-3923423
Rickard Stenberg
+46 703678300
Robert Nyström
+46 72-5114544