OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du intresserad av kundmötet och att guida kunder i en digital miljö?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Erbjuda bästa möjliga bemötande och affärsmässig service till Swedbanks privat- och företagskunder som besöker bankkontoret
- Skapa affärsrelationer och nöjda kunder samt bli del av ett framgångsrikt team
- Utvecklas vidare inom Swedbank - karriärvägarna inom banken är många och intern rörlighet uppmuntras för att bredda kompetens, personlig utveckling och bankens konkurrenskraft
I denna roll behöver du:
- Uttalat intresse av att hantera privat- och företagsärenden
- Hög digitaliseringskompetens i form av förmåga och/eller intresse av att förflytta kunder till digital hantering
- Serviceinriktning, kvalitetsmedvetenhet, affärsmässighet samt vara lösningsorienterad, relationsskapande och samarbetsorienterad
- SwedSec-licenser är mediterande men inget krav
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper:
Du brinner för att tillhandahålla service i en kundnära roll och har ett konsultativt förhållningssätt gentemot kund
Du är strukturerad, noggrann och avslutar det du påbörjat
Du har förmågan att ta till dig ny information och kunskap, samt utveckla dina arbetssätt då uppgifter förändras
På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi stöttar kontinuerlig utveckling. Du som arbetar hos oss leder din egen utveckling och hittar utmaningar som inspirerar dig. Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar och flexibel arbetsmiljö. Som anställd ingår du i gruppgemensamt prestationsprogram och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner. Vi arbetar genom våra värderingar: Öppen, Enkel och Omtänksam. Tillsammans levererar vi en positiv och unik upplevelse för våra kunder. Tillsammans gör vi skillnad.
Bli en del av vårt team och...
..inled din utvecklingsresa inom våra kundmötande tjänster. Du får jobba i direkt kundkontakt och hjälpa människor nå lösningar på sina ärenden. Du är Swedbanks ansikte utåt och en oerhört viktig del av vår verksamhet. Du blir en del av ett team med professionella kollegor, som arbetar tillsammans för att hjälpa våra kunder på bästa möjliga sätt, maximera kundnöjdheten och bidra till Swedbanks position i samhället. Sandra Bäckström, din framtida chef, Sandra Bäckström
Denna tjänst innefattar dag, kvälls- och helgjobb.
Vi ser fram emot din ansökan senast den 2023-04-09.
Arbetsplats: Umeå
Kontaktpersoner
Rekryterande chef: Sandra Bäckström, Sandra.backstrom@swedbank.se
SACO: Camilla Ivarsson, +46 8-58594437
Finansförbundet: Stina Forsman, + 46 76 127 50 89
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.