OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du intresserad av kundmötet och att guida kunder i en digital miljö?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
-
Erbjuda bästa möjliga bemötande och affärsmässig service till Swedbanks privat- och företagskunder som besöker bankkontoret
- Skapa affärsrelationer och nöjda kunder samt bli del av ett framgångsrikt team
-
Utvecklas vidare inom Swedbank - karriärvägarna inom banken är många och intern rörlighet uppmuntras för att bredda kompetens, personlig utveckling och bankens konkurrenskraft
I denna roll behöver du:
- Uttalat intresse av att hantera privat- och företagsärenden
- Hög digitaliseringskompetens i form av förmåga och/eller intresse av att förflytta kunder till digital hantering
- Serviceinriktning, kvalitetsmedvetenhet, affärsmässighet samt vara lösningsorienterad, relationsskapande och samarbetsorienterad
- SwedSec-licenser är meriterande men inget krav
- Tidigare försäljningsjobb är meriterande
- Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper; Du brinner för att tillhandahålla service i en kundnära roll och har ett konsultativt förhållningssätt gentemot kund. Du är strukturerad, noggrann och avslutar det du påbörjat. Du har förmågan att ta till dig ny information och kunskap, samt utveckla dina arbetssätt då uppgifter förändras.
Detta erbjuder vi dig som börjar arbeta hos oss:
- En öppen, enkel och omtänksam kultur
- Möjlighet att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder
- En internationell, hållbar och inkluderande arbetsmiljö
- Utvecklingsmöjligheter och avancemang i din karriär
- Flexibla arbetsmöjligheter
- Tillgång till koncernens prestationsprogram, pensionsplan, gruppförsäkring och andra förmåner (https://www.swedbank.com/sv/jobba-hos-oss/ersattning-och-formaner.html)
Bli en del av vårt team och...
inled din utvecklingsresa inom våra kundmötande tjänster. Du får jobba i direkt kundkontakt och hjälpa människor nå lösningar på sina ärenden. Du är Swedbanks ansikte utåt och en oerhört viktig del av vår verksamhet. Du blir en del av ett team med professionella kollegor, som arbetar tillsammans för att hjälpa våra kunder på bästa möjliga sätt, maximera kundnöjdheten och bidra till Swedbanks position i samhället." Din framtida chef, Simon Strömberg
Vi ser fram emot din ansökan senast den 2023-11-13.
Tjänsten avser ett vikariat på 12 månader och tjänsten innefattar dag, kvälls- och helgjobb.
Arbetsplats: Umeå
Kontaktpersoner
Rekryterande chef: Simon Strömberg, simon.stromberg@swedbank.se
SACO: Camilla Ivarsson, +46 8-58594437
Finansförbundet: Stina
Forsman, + 46 76 127 50 89
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.