OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vattenfall Eldistribution AB söker nu kompetenta medarbetare till deras team på Kundrelationer Avbrott. Du kommer att tillhöra en grupp som främst arbetar med felanmälan och en blandning av administrativa uppgifter med snabb hantering. De jobbar aktivt med att utveckla deras verksamhet inom samtliga områden för att förbättra upplevelsen för kunder. Som Kundrådgivare hos Vattenfall kommer du få möjligheten att kombinera dina tekniska kunskaper med service för att ge bästa möjliga kundupplevelse för privatkunder och entreprenör. Vattenfall erbjuder ett spännande arbete på en dynamisk och inspirerande arbetsplats med kompetenta och prestigelösa kollegor!
Du kommer att arbeta i Trollhättan hos Vattenfall och uppdraget startar i maj och fortsätter fram till sista september med chans till förlängning. Till en början kommer du arbeta kontorstider för att sedan övergå till att arbeta i skift.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Felanmälan, där kunder hör av sig med akuta fel som till exempel strömavbrott och felobservationer rörande elnätet.
• Ta emot och hantera förfrågningar om ledningsanvisningar, där du tillgodoser kunder med svar på frågor samt lösningar till problem.
• Utföra entreprenörsbeställningar av kabelutsättningar.
• Utföra administrativa uppgifter som att uppdatera kundinformation i de interna systemen.
Vem är du?
Vi söker dig som är van att arbeta med kunder, så som kundservice, telefonist, receptionist eller från andra serviceyrken. Du har god datavana och erfarenhet från IT-system, gärna Netbas och SAP. Krav för tjänsten är att kunna arbeta skift. Har du tidigare erfarenhet från energibranschen, har arbetat med skadeståndsfrågor eller ledningsanvisningar är detta meriterande. För att trivas i rollen behöver du vara bekväm med att arbeta i en händelsestyrd verksamhet och du har lätt för att samarbeta i pressade situationer. Du får delta i utveckling av verksamheten och skapar goda relationer med dina kollegor.
Om verksamheten
Du skickar din ansökan via vår hemsida http://www.uniflex.se
Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.
På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling
Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lina Haynes
Jonas Edberg
Emelie Willman
Lovisa Dahlqvist
Jennie Karlsson
Magnus Lantz
Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio
Silje Bergström Tronsmoen
Tina Häggström