Kundrekryteringsansvarig/Informatör - personlig assistans

Kundrekryteringsansvarig/Informatör - personlig assistans

Arbetsbeskrivning

Monument Assistans är ett assistansbolag för personer med funktionsvariationer som letar efter skräddarsydda lösningar och ett personligt bemötande. Vi utgår från kundens behov och önskemål. Därför har vi inga färdiga modeller för hur assistansen ska se ut. Det kommer vi fram till tillsammans med våra kunder. Vi vill att personlig assistans ska vara enkel och okomplicerad.
Våra medarbetare är nyckeln till att vi ska kunna utföra den bästa assistansen för våra kunder. Monument Assistans värdesätter därför din erfarenhet och kompetens och uppskattar dina synpunkter för att fortsätta att utveckla verksamheten.

För oss är det centralt att du som medarbetare både känner stolthet och glädje över att arbeta hos oss. Du ges därför möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Vi uppskattar nyfikna och engagerade medarbetare.

Goda lönevillkor och ett nära ledarskap är två viktiga faktorer för att våra medarbetare ska trivas. Vi har också en generös friskvårdsersättning och andra förmåner. Monument Assistans strävar efter en arbetsmiljö där det är högt i tak och där du även har goda möjligheter att påverka din egen arbetssituation. Hos oss får du möjligheten att växa!


Om tjänsten:
 
Vi letar efter en person med stort servicetänk som är beredd och vill ta ett stort ansvar med att hjälpa oss att driva och utveckla vår verksamhet inom personlig assistans. I din roll som Kundrekryteringsansvarig/Informatör är ditt huvudsakliga fokus att rekrytera nya kunder till Monument Assistans samt att informera om vår verksamhet.
Vi räknar med att expandera i regionen vilket kommer ge dig ett utökat ansvarsområde framöver. Du har goda möjligheter att påverka din egen arbetssituation.
 
Du kommer att ha stort stöd från vårt team men förväntas kunna agera och fatta många beslut på egen hand. Du är placerad på vårt kontor i Lund.
 
Ett visst kund- och personalansvar ingår i tjänsten.
 
Det förekommer resor, ibland med övernattning.
 
 
Om dig:
 
Tjänsten som kundrekryteringsansvarig/informatör på Monument Assistans ställer höga krav på dig som person.
 
Du är van vid ett högt tempo och skräms inte av att ha ett stort ansvar. Vi vill att du har aktuell erfarenhet av personlig assistans i en ledande position och vi vill även att du har arbetat i en säljande roll. Du är väl förtrogen med såväl lagstiftning som operativ verksamhet.
 
Vi värdesätter personliga egenskaper som lojalitet, ärlighet och ödmjukhet. Du är driven, positiv och tillför mycket energi till bolaget. Du är trygg i din kommunikation med alla typer av människor.
 
Ange i din ansökan vilka egenskaper och erfarenheter som du tar med dig in i företaget och hur de egenskaperna kan få oss att växa och bli ännu bättre än vad vi är idag. Är du flerspråkig så ange gärna det i sin ansökan.
 
Du har redan idag ett för tjänsten relevant nätverk. Berätta gärna i din ansökan om hur det ser ut.
 
 
Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
 
Ansökan görs endast externt via länken nedan. Rekrytering sker löpande.
 
 
Läs gärna mer om oss och om företaget på: www.monumentassistans.se



Krav:

Körkort:
* B (Personbil)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Monument Assistans AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2021
  • Ansök senast: 30 april 2021

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

Kommunikatör med fokus på grafisk formgivning, foto och film

Kommunikatör med fokus på grafisk formgivning, foto och film

25 november 2024