OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I rollen som Kundrelationsansvarig är ditt fokusområde våra kunders upplevelse av oss. Du arbetar i samtliga processer och finns till stöd för samtliga medansvariga på företaget i kundärende. Du arbetar både proaktivt för att skapa förutsättningar samt blir inkopplad vid kundstörningar.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Daglig kommunikation med våra kunder, både genom fysiska möte och digitala kanaler
Analyserar kundnöjdhetsundersökningar
Återkopplar och coachar kollegor
Driver projekt för ökad kundtillfredsställelse
Överta ärende där kundstörning uppstått
Hantera reklamationer
Ansvarig för hantering av hot alerts
Är det dig vi söker?
Du som söker är en mycket god kommunikatör med minst 1-2 års arbetslivserfarenhet av reklamationshantering och kundvård. Du hanterar både det svenska och engelska språket i tal och skrift, innehar B-körkort. Erfarenhet från bilbranschen är ett krav. Som person är du ansvarstagande med en god problemlösningsförmåga. Du är konsultativ i ditt arbetssätt och innehar en god social förmåga. Du trivs i ett högt arbetstempo och tillsammans med dina kollegor strävar du ständigt efter att leverera hög kvalitet och få nöjda kunder.
Vi tror att du har arbetat som reklamationshandläggare, kundmottagare och haft kunden som ditt största fokus.
Tjänsten
Tjänsten är en heltidstjänst med placering i Helsingborg. Vi erbjuder arbete i en spännande verksamhet med goda möjligheter till personlig utveckling.
Ansökan
Då vi arbetar med löpande urval till tjänsten ber vi dig att ansöka omgående.
Kontaktpersoner på detta företaget
Dennis Mårtensson
Ted Ekberg
Christian Törnqvist
Oscar Gustafsson