OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundreskontraansvarig sökes av Adecco i Södertälje Adecco är världens ledande bemanningsföretag.Vi arbetar som en komplett HR partner till våra globala och lokala kunder inom områdena; Uthyrning, Rekrytering, Outsourcing och Career Services.Vi söker för kunds räkning en Kundreskontraansvarig.Det är till att börja med ett uthyrningsuppdrag men kan för rätt person leda till en fastanställning hos kund.Uppdraget beräknas starta den 2/5.Huvudsakliga arbetsuppgifter -Interna och externa kundfodringar -Bankavstämningar -Intranätansvarig för avdelningen (uppdatering av länkar) Kvalifikationer -Gymnasieekonom -Påbyggnadskurser inom ekonomiområdet -Goda kunskaper i svenska och engelska muntligt och skriftligt -Grundläggande kunskaper i SAP -Word, Excel och Outlook Personliga egenskaper Som person är du stresstålig, flexibel och noggrann.Du är en utåtriktad person som trivs med att arbeta i grupp men även individuellt. Vad erbjuder Adecco dig?Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till jobb som ofta aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Intresserad?Har annonsen fångat ditt intresse så är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.Ansökan sker via vår hemsida www.adecco.se.