Kundreskontraansvarig/administratör

Arbetsbeskrivning

Lernia Bemanning söker för kunds räkning en erfaren Kundreskontraansvarig/administratör.Kunden har sitt säte i Hässleholmstrakten Du skall ha mycket god erfarenhet av redovisning och fakturering.Har du arbetat i affärssystemet Entre är det en fördel.Kunskap om omvänd skattskyldighet och ROT-avdrag är starkt meriterande.I arbetet ingår även hanterande av reklamationer varför erfarenhet av kundbemötande, klagomål och kravhantering är meriterande.Som Kundreskontraansvarig/administratör bör du vara noggrann, analytisk, strukturerad och effektiv samt triggas av att arbeta mot ständiga deadlines.Då kontaktytorna är många förväntas du vara en god kommunikatör.Vidare ser vi gärna att du är en stark personlighet som kan agera som informell ledare och få med dig andra i teamet. Du är ödmjuk, hjälpsam och driven, nyfikenhet och förändringsbenägenhet är ett måste för att trivas i tjänsten.Tjänsten är heltid, Du kommer att under de första sex månaderna att vara anställd av Lernia för att sedan övergå i en tillsvidareanställning hos kunden.

Sammanfattning

Liknande jobb


22 november 2024

12 november 2024

Accountant

Accountant

20 november 2024