Kundreskontrachef

Arbetsbeskrivning

På uppdrag av en av våra kunder i Stockholm city, söker vi en erfaren kundreskontrachef.

Tjänsten är en direktrekrytering så anställning blir direkt hos kunden.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Din uppgift blir att ansvara för verksamheten inom kundreskontran som består av fem personer, vilka du också kommer att ha personalansvar för.

Du kommer att arbeta mycket med uppbyggnad och utveckling av rutiner och interna processer och vara den som ansvarar för hur arbetsfördelningen ser ut inom gruppen. Samtidigt arbetar du även operativt i gruppen med bokföring av inbetalningar, utredningar av betalningar, avstämning av konton samt kontakter med interna och externa kunder.

Din profil
Du som söker har ska ha någon form av eftergymnasial utbildning och några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.

För att passa i rollen är det viktigt att du har goda ledaregenskaper och har erfarenhet från antingen rent personalansvar eller från någon form av gruppledarroll. Goda redovisningserfarenheter är ett krav då man är mycket självgående i denna roll. Erfarenhet inom bank och finans är meriterande.

Som person är du tydlig i din kommunikation och trivs med att driva förändringsarbete. Du är van och bekväm med att arbeta med deadlines och har en väl utvecklad samarbetsförmåga. Vidare är du strukturerad, analytisk och positiv. Du har förmåga att skapa förtroende och framåtanda bland såväl kollegor som dina medarbetare. Du har lätt för att uttrycka dig väl i både tal och skrift på svenska och engelska samt har god datavana där du behärskar MS Office och snabbt kan lära dig olika systemstöd.

Tjänsten är på heltid och tillträde sker så snart som möjligt.


Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Elin Nassirbakly på tfn: 0733-571790.

För att söka tjänsten, gå in på http://www.centric.eu/SE/Default/IT--Finance/Lediga-tjaenster?jobId=3782

Vi har tyvärr inte möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via vanlig post eller e-post.


Centric Professionals är ett bemanningsföretag med över 230 konsulter anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö. I Europa har Centric mer än 5000 anställda. Vi specialiserar oss på bemanning, rekrytering och förmedling av tjänster inom IT, ekonomi och administration.
Som konsult hos oss har du möjlighet att ständigt bygga vidare på din karriär; plugga till certifikat som är giltiga över hela världen, skaffa dig erfarenheter genom intressanta kunduppdrag och arbeta med utmanande projekt. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega bemanningsföretagen och Unionen.

OBS! Du vet väl att du kostnadsfritt kan ladda ner tusentals e-böcker när du registrerat dig som sökande på vår hemsida. Där finns böcker inom allt från t ex IT, ekonomi, personlig utveckling, karriärstips till hur man skriver ett bra CV.

Centric - connect.engage.succeed.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229

Sammanfattning

Besöksadress

Hamngatan 33
Sundbyberg

Postadress

Hamngatan 33
Sundbyberg, 17266

Liknande jobb


3 juli 2024

2 juli 2024