Kundresurser till myndighet i Västervik

Kundresurser till myndighet i Västervik

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget

Vi söker nu efter flera kundresurser till vår kund, en myndighet i Västervik. Konsultuppdraget är på heltid och arbetstiderna är 8-16.30

Dina arbetsuppgifter

För att trivas i rollen som kundresurs ser vi att du är en positiv, serviceinriktad och relationskapande person.

I rollen som kundresurs ingår följande arbetsuppgifter:

- Matchning genom att ackvirera lämpliga platser

- Coachning genom att vara ett stöd åt både arbetsgivare och arbetssökande
- Dokumentation och administration
- Kontakt med arbetsgivare. Riktad ackvirering arbete/arbetsträning utifrån arbetssökandes behov
- Kontakta arbetssökande för uppdatering status och vid behov boka uppföljande planeringssamtal
- Informera arbetssökande och arbetsgivare om olika digitala tjänster, insatser och program
- Informera och motivera arbetssökande att söka till utbildning (AUB, reguljär utbildning och folkhögskola)
- Information inför start om aktivitetsrapportering, aktivitetsstöd
- Information vid uppföljning inför eventuell förlängning
- Kontakta arbetsgivare och arbetssökande för IA-order som saknar kandidat




Dina kvalifikationer

- Godkänd gymnasieutbildning

- Minst två års arbetslivserfarenhet på minst 50 % i Sverige
- God generell datavana
- Förmåga att jobba självständigt
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
- B-körkort


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alice Karlsson, alice.karlsson@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 juli 2022
  • Ansök senast: 7 januari 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024