Kundsamordnare till Hälsocentralen Sophiahemmet

Kundsamordnare till Hälsocentralen Sophiahemmet

Arbetsbeskrivning

Vi utökar vår administrativa styrkan och söker dig som vill vara med och fortsätta att utveckla servicen till våra kunder

Om Hälsocentralen
Vi är en helt privatfinansierad mottagnings som sedan 1975 genomför hälsoundersökningarna med målet att förebygga och behandla sjukdomar.

Nu vill vi stärka vår hälsofrämjande profil genom att utveckla vårt kunderbjudande avseende hälsopreventiva aktiviteter och tjänster.

Vårt mål är att Hälsocentralens tjänster resulterar i upplevd hög kundnöjdhet och kvalitet  samt att genom anpassade tjänster och lösningar attrahera nya kunder. 

Om tjänsten
Som Kundsamordnare kommer du arbeta i en bred roll med starkt kundfokus. Du kommer i det dagliga arbete ha nära dialog med mottagningens kunder såväl nya som befintliga avseende allt från den löpande kontakten till utveckling och uppföljning av vårt tjänsteutbud.

Du kommer vara en del av det administrativa teamet samtidigt som du driver ditt arbete självständigt. Att vara dina kollegor behjälplig med andra uppgifter inom IT och administration ingår också i rollen. Du kommer ansvara för planering och genomförande av Hälsocentralens kundevent i samarbete Sophiahemmets marknadsavdelning. Du kommer bistå marknadsavdelningen i framtagandet av Hälsocentralens säljkampanjer, digitala kommunikation och uppföljning.

Kvalifikationer

Vi söker vi dig som vill vara med och vidareutveckla Hälsocentralens verksamhet och samtidigt vårda ett välkänt och välrenommerat varumärke. Vår kunder har en hög förväntansbild på vår leverans viket förutsätter att du är mycket serviceinriktad och har ett uttalat kundfokus. Du motiveras av ett utmanande och resultatinriktat arbete där du arbetar mot uppsatta mål och har en stark vilja och engagemang att utveckla verksamheten. Förmågan att kombinera affärsmässighet med lösnings- och resultatorienterat förhållningssätt är centralt hos oss. Som person är du nyfiken och initiativtagande. Du har ett välorganiserat arbetssätt och en förmåga att prioritera och koordinera.

Övriga kvalifikationer:

- För tjänsten relevant utbildning
- Mycket god förmåga i både tal- och skrift på svenska och engelska
- Mycket god IT- och systemvana
- Minst två års arbetslivserfarenhet inom B2B
- Erfarenhet från vård- eller serviceyrke ses som meriterande

Villkor
Tjänsten är ett heltidsuppdrag med start i maj 2021. Du erbjuds en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Utöver månadslön erbjuds förmånliga villkor som exempelvis generöst friskvårdsbidrag samt sjukvårdsförsäkring.

Arbetat utförs i Sophiahemmets lokaler, måndag – fredag kl. 08:00 – 16:30.





Sophiahemmet ideell förening bedriver sjukvård, utbildning och forskning i nära samverkan sedan 1884. Inom Sophiahemmet AB, ett helägt dotterbolag till Sophiahemmet, ideell förening, ingår Sophiahemmet Sjukhus som bedriver högkvalitativ specialistvård i samverkan mellan ett femtiotal självständiga vårdgivare. Därutöver ingår även Sophiahemmet Facility mangament med uppdrag att ansvara för drift och utveckling av sjukhusets fastigheter och tjänster till områdets hyresgäster. Sophiahemmet Högskola är en ledande aktör inom utbildning och forskning inom hälsa, vård och omsorg. Högskolan erbjuder utbildning på grund, avancerad och forskarnivå.

Arbetet på Sophiahemmet vägleds av följande värdegrund; Professionalism, Engagemang, Tillgänglighet och Tradition. Verksamheterna är belägna på Valhallavägen i Stockholm. Mer information hittar du på www.sophiahemmet.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Söderling, Chefsjuksköterska
08-406 2251
Madeleine Lempke, Verksamhetschef
070-0038280

Sammanfattning

Besöksadress

Valhallavägen 91
None

Postadress

Valhallavägen 91
Stockholm, 11486

Liknande jobb


25 november 2024

20 november 2024

20 november 2024

19 november 2024