OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Till Kustbostäder i Oxelösund söker vi nu en serviceinriktad och kommunikativ kundsamordnare!
Som kundsamordnare har du en viktig roll i kustbostäders verksamhet. Förutom att möta besökande kunder och hyresgäster i receptionen besvarar du inkommande samtal, mejl och tar emot felanmälningar. I arbetet har du många kontaktpunkter och arbetar nära förvaltningen för att möta hyresgästers och kunders behov. På ett tydligt och trevligt sätt kommunicerar du även ut information till hyresgäster via hemsida och informationsblad. Låter det som en roll för dig? Läs vidare om arbetets ansvarsområden nedan och sök tjänsten idag!
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Som kundsamordnare är dina huvudsakliga ansvarsområden att:
Bemöta och serva kunder via telefon, mejl och besök i receptionen.
Hantera felanmälningar.
Kommunikation ut till hyresgäster via hemsida och informationsblad.
Internservice som bland annat innefattar ansvar för posthantering, kontorsförråd och fika.
Arbetstider
Heltid, 100%. Arbetstider: 07.30-16.30, 1 timmes lunch.
Uppdraget avser starta i november, enligt överenskommelse. 6 månader med möjlighet till förlängning.
Ort: Oxelösund
Kvalifikationer
Till uppdraget som Kundsamordnare söker vi dig som har:
Gymnasieutbildning.
Några års arbetslivserfarenhet, gärna i en kundnära roll eller inom fastigheter.
Mycket god datavana och kunskap i Office paketet.
Flytande kunskaper i svenska tal & skrift.
Det är meriterande om du tidigare har erfarenhet av fastighetsförvaltning.
Vi lägger stor vikt i personlig tillämpning till denna roll och söker dig som är serviceinriktad, driven och trivs i en kommunikativ och social roll med många kontaktpunkter. Du har en social kompetens, är trygg i att bemöta andra människor och har en positiv inställning. Du är även nyfiken och öppen för förändring och vill själv bidra med utveckling av arbetsområdet.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
Sista ansökningsdag 2021-11-07, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Alice Lindell, alice.lindell@randstad.se
Om företaget
Kustbostäder ingår med Oxelö Energi i Oxelösunds kommunkoncern. Tillsammans är vi cirka 100 medarbetare som jobbar för samhällsnytta på ett affärsmässigt sätt.
Kustbostäder representerar allmännyttan. Vi är Oxelösunds största fastighetsföretag med cirka 1240 lägenheter och kommersiella lokaler. Vi svarar även för förvaltning och drift av Oxelösunds kommuns fastigheter och sköter kommunens gator, vägar, parker och andra offentliga platser.
Hos oss ingår du i ett team, där vi arbetar efter mottot ” vi förenklar Oxelösundarnas vardag”. Viktigt för oss är även att våra kunder ska känna sig välkomna och bli bemötta på ett vänligt och trevligt sätt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044