Kundsamordnare till Stockholm

Kundsamordnare till Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vi söker en kundsamordnare till vår kund inom försäkringsbranschen i Stockholm!

Trivs du med att ha många kontaktytor, brinner för att göra det lilla extra för kunden och har tidigare erfarenhet inom kundtjänst eller support? Då kan du vara rätt person för det här uppdraget! Vi söker nu en kundsamordnare till vår kund inom försäkringsbranschen i Stockholm. Läs mer om rollen och ansök redan idag!

Ditt anställningserbjudande

Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag.

Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

Hos oss kommer du:

• Trivas på jobbet! Våra konsulter 2019 gav oss ett nöjdhetsindex (Employee Net Promoter Score) på 55 i samband med årets medarbetarundersökning. En siffra som motsvarar "världsklass".
• Personligen bli stöttad och peppad av din egen konsultchef – allt för att du ska få utvecklade uppdrag på trivsamma arbetsplatser.
• Knipa en plats i vårt nätverk med TNG-konsulter inom kundservice. Här får du också möjlighet att utbyta erfarenheter och träffa andra konsulter på sociala aktiviteter som vi återkommande arrangerar.

Dina arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:

• Att ta emot, hålla ihop och återkoppla inkommande frågor: Det gör du bland annat genom att besvara arbetsgivarkundernas frågeställningar, oavsett kanal, på ett tydligt och omdömesfullt sätt. Kan du inte svaret på alla frågorna tar du hjälp av kollegor eller övrig organisation.
• Proaktiv information och kommunikation: För att minska antalet repetitiva frågor kommer du och dina kollegor arbeta proaktivt med information till kunder, exempelvis vid systemförändringar. Ni kommer också att bidra med relevant innehåll till exempelvis nyhetsbrev samt genomföra nätverksträffar. I ert arbete samverkar ni med kollegor inom övriga bolaget.
• Utveckling & Analys: Som en del i avdelningen kommer du att aktivt bidra till att ni kontinuerligt analyserar och utvecklar era arbetssätt. Du och dina kollegor är också vårt öra för kundernas behov och upplevelse av våra tjänster. Det innebär bland annat att utifrån fakta om kundernas beteende och behov driva en ökad digitalisering och självservice.

Värt att veta

Det här är ett konsultuppdrag med start omgående som pågår till och med 2023-12-29. Uppdraget är på heltid och du kommer sitta i vår kunds lokaler i centrala Stockholm. 

Du kommer tillhöra en ny avdelning som äger och utvecklar processen för det operativa kundmötet genom att förbättra, förenkla och effektivisera för deras arbetsgivarkunder. Tillsammans skapar de ett gemensamt arbetssätt som möjliggör att kunden möter en kontaktväg in.

Våra förväntningar

För att lyckas i denna roll ser vi att du har tidigare erfarenhet av kundtjänst, supportdesk eller liknande och trivs med att ha många kontaktytor. Du är service minded och tycker det är roligt att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen. Vidare är du lyhörd och har god förmåga att ta till dig och förmedla vidare ny information. För rollen krävs även god datorvana samt god svenska i såväl tal som skrift.

Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 maj 2023
  • Ansök senast: 12 maj 2023

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024