Kundservice

Kundservice

Arbetsbeskrivning

Från utmaning till lösning.
Välkommen till Balder du talar med Sema. Hur kan jag underlätta din dag?" Klockan har precis slagit 7:00 och första hyresgästen ringer in för dagen. Hyresgästen berättar att kylskåpet inte fungerar. "Gäller det enbart kylskåpet eller hela lägenheten? Okej, bara kylen. Har kollat propparna?" Ja, det var det första hyresgästen gjorde. "Betalat elräkningen? Okej, vad bra. Proppar är bytta och elräkningen är betald. Dröj kvar ett ögonblick så ska jag undersöka vad jag kan göra för dig."

Skulle du vilja hjälpa till i ärendet? Nu har du chansen för vi söker nya kollegor till vår grymma kundservice. Tack vare starka Balderhjärtan kan kundservice stoltsera med en kundnöjdhet på över 90%. Ganska fantastiskt om du frågor oss. Vill du hjälpa oss att nå ännu högre höjder?

Dagligen löser kundservice många ärenden åt våra hyresgäster, samarbetspartners, kollegor och intressenter. Detta genom att ta emot ärenden via vårt system, per telefon och mail. Kundservice svarar och vägleder till bästa förmåga och vidarekopplar de samtal som behövs.

Vi ser gärna att du som söker har ett äkta engagemang för service och på riktigt vill göra skillnad för personerna som hör av sig och ber om hjälp. En viktig egenskap är därför att vara lyhörd. Då vi som fastighetsbolag exempelvis ansvarar för våra hyresgästers hem och arbetsplats är det viktigt att vi i vår roll uppträder respektfullt och professionellt.

Många av ärendena börjar hos kundservice så det är viktigt att vara ordningsam och punktlig. Variationen på ärendena och arbetsuppgifterna ställer också krav på att vara flexibel. Vi brukar säga att man vet aldrig vad som hamnar på ens bord. Men vi kavlar upp ärmarna och löser det!

Andra uppgifter som kundservice också utför är:

- Att ta emot besökare. Vi vill ge service i världsklass! Det ska vara en upplevelse att komma till Balder.
- Hjälpa till att hålla ordning och reda på kontoret. Vi skapar trivsel!
- Posthantering.


Förresten, hur gick det med ärendet egentligen? "Tack för att du väntade! Nu har jag pratat med fastighetsskötaren och hen är hos dig inom kort. Något mer jag kan göra för dig? Önskar dig en riktigt fin dag!"

Ansökan
Vill du bli en i kundservicegänget? Fantastiskt! Vi intervjuar löpande så ansök gärna redan idag. Glöm inte att svara på våra urvalsfrågor. Efter att du har skickat in en ansökan får du ett mail med en länk med tillgång till våra rekryteringstester. Genomför gärna dem så fort du har möjlighet, detta för att kunna gå vidare i processen.

Vill du veta mer om tjänsten? Ring eller maila Sema Sabokroh som är Gruppledare Kundservice. Du når henne på 031 839498 alternativt sema.sabokroh@balder.se

Hjärtligt välkommen att bli en av oss och välkommen till ett bolag som är fullt av möjligheter 😀

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fastighets AB Balder
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 augusti 2021
  • Ansök senast: 13 september 2021

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024