Kundservice

Kundservice

Arbetsbeskrivning

Välkommen till Teknikproffset.se
Brinner du för service och vill jobba i ett familjärt team som levererar proffsig kommunikation till våra kunder?
Nu letar vi nya glada kollegor som vill vara med på resan till kundnöjdhet i toppklass.
Du kommer i första hand att ha daglig kontakt med våra kunder via mail, chatt, sociala medier och telefon. Även viss returhantering och andra administrativa uppgifter förekommer.
Vi söker dig som är målmedveten, har förmågan att tänka kreativt, tycker om varierande uppgifter och skulle tycka om att arbeta i ett mindre team där vi dagligen arbetar tillsammans mot företagets gemensamma mål.
Du ska vara flytande i det svenska språket, både i tal och skrift, ha god datorvana samt grundläggande erfarenhet av Microsoft-paketet så som excel, Word, outlook m.m. Även tidigare erfarenhet av Zendesk är meriterande. Då våra kunder delvis finns utanför Sverige behöver du ha goda kunskaper i engelska. Vi värderar kunskap i övriga nordiska språk, dock inget krav. Vi ser gärna att du är en person som har lite extra passion för teknikprylar och dess funktioner.
Vår verksamhet är till viss del säsongsbaserad och skiftarbete kan förekomma under högsäsong.
Uppskattar du vikten av en nöjd, glad och återkommande kund? Är du beredd att på ett lösningsorienterat och drivet sätt förstå denna kund och skapa en inbjudande kundupplevelse? Är du vårt nästa proffs?
Vi ser fram emot att höra från dig.
Kontor och lager hittar du i Landvetter strax utanför Göteborg.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Teknikproffset Nordic AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 februari 2022
  • Ansök senast: 11 mars 2022

Postadress

Gröenvägen 4
LANDVETTER, 43891

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024