OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Assignment description
Kundservice medarbetare
Uppdragsbeskrivning
- Hantera in- och utgående kundkontakter för Kundservice. Ha kunskap, ge rådgivning och erbjuda våra produkter och tjänster till kunderna
- Administrativt ansvar kopplat till sektionen
- Handlägga in- och utflyttar samt övrig administration kring flyttprocessen.
- Handlägga kundärenden där ärenden gått vidare för utredning t ex krav- och inkassoprocessen.
- Kontakta kunder som är under utredning, tex vid ekonomiskt obestånd, till- och frånkopplingsärenden.
- Handlägga nyanslutningar och säkringsavvikelser och uppdatera kunddata.
- Arbeta proaktivt med kundnöjdhetsarbete för att säkerställa en enhetlig kundupplevelse med målsättning att öka andelen lojala kunder
- Arbeta med ständiga förbättringar inom det administrativa ansvaret som tilldelats. På ett proaktivt sätt med hög kvalité
- Följa och uppnå de mål som fastlagts i den individuella utvecklingsplanen och för Kundservice, ex PM-samtal och Scorecard
- Projektledning/deltagande i diverse olika projekt inom Kundservice
- Vara behjälplig vid introduktion av nyanställda och kontinuerlig kompetensutveckling av alla på Kundservice
- Vara behjälplig vid övriga förekommande arbetsuppgifter på Kundservice
- All registrering sker företrädesvis i Pivotal och BFUs eller MFUs. Erfarenhet av detta, meriterande.
Kravspecifikation:
- Arbetat åtminstone något år i en kundtjänstrelaterad-roll gärna inom energibranschen
- Behärska svenska i tal och skrift då det används i det dagliga arbetet
- Mycket god datavana för att klara av ett högt tempo och kunna bistå bolagets kunder på ett professionellt sätt
Börkrav:
- Ge det lilla extra vad gäller service, lättlärd, driven och effektiv.
- För att lyckas väl i rollen hos beställaren, krävs det att det är en doer
Kontaktpersoner på detta företaget
Elin Gheljai
0737269816
Jenny Frank
0728-560153
Elin Gheljai