Kundservice

Kundservice

Arbetsbeskrivning

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Anticimex har ca 10 000 anställda och finns i 21 länder. I Sverige är vi 1500 medarbetare.

Läs mer om hur det är att jobba på Anticimex här

Anticimex ska vara bäst på det vi gör, fortsätta driva utvecklingen i branschen samt alltid ge våra kunder professionell och personlig service. Våra tjänsteområden innefattar skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd.

Vad du gör
Som medarbetare inom kundservice på Anticimex blir ditt huvudsakliga ansvar att ge våra kunder den bästa serviceupplevelsen när de kontaktar oss. Mycket av arbetet sker i kundsamtal via telefon. Vårt bemötande skapar goda kundrelationer vilket är viktigt för oss. Arbetet är varierande och sker ofta i högt tempo. Du har även många kontaktytor internt. Du får givetvis upplärning och har bra stöd av dina kollegor. Läs mer om några av våra kundservicemedarbetare här.

Dina arbetsuppgifter kan även exempelvis vara:

• Kundservice och rådgivning via telefon och e-post
• Bokningar/ombokningar för kundbesök
• Administrativa uppgifter

Vad du får

• En varierande och stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling
• Fortlöpande intern utbildning och engagerat ledarskap
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify

Vem du är

• Gillar tempo och positiv energi - såväl till kunder som tillsammans med dina kollegor
• Trivs med ansvar och initiativtagande
• Lösningsorienterad, lyhörd och flexibel
• Kan arbeta strukturerat genom att prioritera bland dina arbetsuppgifter
• Du har tidigare erfarenhet av serviceyrken och kundservice
• Meriterande om du talar fler språk än svenska och engelska

Ansökan
Ansök genom att bifoga CV och svara på eventuella urvalsfrågor. Anticimex tar ej emot ansökningar via e-post. Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!

För specifika frågor kring tjänsten, kontakta leveranschef Susanne Siiberg via e-post.

Kontaktpersoner på detta företaget

Platschef Andreas Getzman
019-251060
Platschef Andreas Getzman

Platschef Andreas Getzman
019-6707700
Marie Ståhl

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Anticimex
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 september 2023
  • Ansök senast: 1 oktober 2023

Besöksadress

Olofsdalsvägen 17
None

Postadress

Olofsdalsvägen 17
HALMSTAD, 30241

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024