Kundservice

Kundservice

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av Kundservice och tycker om att skapa goda relationer med människor? Välkommen in med din ansökan redan idag!

Vad erbjuder vi?
• Stora utvecklingsmöjligheter
• Frihet under ansvar
• Hybridarbete
• Nära kontakt med VD
• Ett varmt och drivet team
• Fantastiska kunder och kontakter
• Bli en nyckelperson i bolaget

Vår kund är verksamma inom event och har funnits i över 15 år. De sitter i mycket fina lokaler med utsikt över vattnet på Kungsholmen. De är nu verksamma i Stockholmsområdet med omnejd, och kommer även etablera sig i Göteborg och Malmö. Mer information om vår kund ges vid personlig kontakt.

Vem söker vi?
• Du har tidigare erfarenhet av att arbeta i kundservice och vill bidra med dina erfarenheter
• Du strukturerar och planerar ditt arbete
• Har god datorvana
• Pratar samt skriver engelska och svenska flytande
• Vi ser gärna att du tidigare arbetat med leveransplanering, alternativt som koordinator

Du vill gärna arbeta proaktivt, ligga steget före och skulle problem uppstå, är du där för att lösa dom.
• Du är uppmärksam och har ett helhetsperspektiv.
• Du är en god kommunikatör som förstår kundens behov

Dina främsta arbetsverktyg är telefon och dator. Tempot i kundservicen kan variera och du är van vid att hantera intensiva perioder likaväl som att ta initiativ till utvecklingsmöjligheter när arbetsbelastningen är lägre.

Vill du komma till ett företag där du kommer kunna påverka företagets framtid, din egen utveckling samt skapa många spännande goda kontakter? Trivs du en miljö där laganda och glädje genomsyrar arbetsplatsen? Sök då denna tjänst redan idag, då urval sker löpande.

Vad innebär rollen?
I rollen som Kundservicemedarbetare kommer du huvudsakligen att:
• Besvara inkommande telefonsamtal, e-mail och chattar från företagets kunder
• Du är företagets ambassadör
• Ta emot orders, planera rutter för leveranser och logistiken i det
• Du är den som ser till att allt flyter och att kunderna är nöjda

Kundservice är navet i deras verksamhet. Det är en viktig del som ser till att långa goda samarbeten fortsätter. Du förväntas på ett proffsigt sätt bland annat kunna hantera reklamationer, merförsäljning och ge information om produktnyheter. Viktigast av allt är att ge den suveräna servicen.

Start för tjänsten är så snart vi hittat rätt person, önskvärt oktober 2023. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.


2Complete
Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 september 2023
  • Ansök senast: 24 november 2023

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Administratör

Administratör

21 november 2024

1 st line support till ekonomi

1 st line support till ekonomi

21 november 2024