OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett mindre företag om cirka 10 anställda. Vårt kontor ligger i Bromma sedan 10 år tillbaka och varje dag installerar och reparerar våra tekniker ute på fältet vitvaror och annan utrustning runt om i Stockholm. Vi arbetar med garantiservice åt flera tillverkare såsom Cylinda, Grundig, Whirlpool med flera. Våra kunder är både privatpersoner och företag.
Vi söker en pigg och glad person som gillar att ha många bollar i luften. Eftersom du kommer vara vårt ansikte utåt både mot våra kunder och vår personal – både via telefon och mail behöver du ha gott humör och gilla nya utmaningar. Du är ofta vår kunds första kontakt och vi behöver Dig som vill bemöta våra kunder på ett trevligt, välkomnande och professionellt sätt.
Du behöver kunna hantera olika uppgifter på ett strukturerat sätt eftersom tjänsten som ordermottagare via mail och även i vår växel innebär att ta emot samtal samtidigt som man noterar ner de uppgifter kunderna inkommer med, och även koordinerar ut bokningen på repsektive tekniker. Det ingår även enklare fakturering och att packa upp material/reservdelar, övriga kontorssysslor och allt i allo uppgifter som ofta behövs på ett mindre företag.
Du bör ha god datorvana. Vi kommer lära Dig vårt ordersystem, fakturering, växeln, lagerhantering och vår mailhantering. Du behöver kunna jobba under eget ansvar, vara organiserad och noggrann. . Vi ser även att du kan behärska det svenska språket i både tal och skrift.
Välkommen med Din ansökan!