OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hantering av telefon- weborder och order via e-mail, avtals- reklamationshantering, restorderbevakning och fakturering mm. Enklare produktförfrågningar bör du också kunna hantera. Du kommer att ingå i en hel del projekt för att ständigt förbättra våra rutiner och service ut till kund och internt. Vårt administrativa system är Microsoft business solution ”NAV 2017”. Vi hanterar mellan 700-1000 order i månaden.
- Har erfarenhet av arbete på kundservice. Om du har erfarenhet av NAV är det en merit.
- Språk: Modersmål svenska, flytande engelska och god förståelse i övriga nordiska språk. Finska är en merit.
- Datavana och god administrativ kompetens.
- Bor i norrort
Nordic Biolabs har huvudkontor i Arninge/Täby. Vi är ett privatägt distributionsbolag med produkter för medicinsk forskning, klinisk diagnostik och forsknings-kvalitetslab inom biotech och pharmaindustri. Exempel på områden där vi är ledande är transfusion, cellodling, mikrobiologisk provtagning (för diagnostik såväl som kontroll av produktionsmiljöer) och molekylärbiologi.
Under 2017 har vi vuxit från en omsättning på 50MSEK till 76MSEK och siktar på 90MSEK under 2018. Därför behöver vi nu utöka vår bemanning på kundtjänst. Total kommer vi att bli 21 anställda under 2018.
Vi är kvalitetscertifierade enligt ISO 9001 och miljöcertifierade enligt ISO 14001.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lisa Tibbelin
0734602092
Kundservice Susanne Bergström
08 630 85 09