Kundservice

Kundservice

Arbetsbeskrivning

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Anticimex har ca 14 000 anställda och finns idag i 21 länder. I Sverige är vi idag 1500 medarbetare.

Läs mer om hur det är att jobba på Anticimex på https://karriar.anticimex.se/.

Anticimex ska vara bäst på det vi gör, fortsätta driva utvecklingen i branschen samt alltid ge våra kunder professionell och personlig service. Våra tjänsteområden innefattar skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd.

Vad du gör
I vår kundservice ligger fokus på kundrelationer, information och avhjälpning av våra kunders problem. Arbetet är varierande och sker ofta i högt tempo. Du har förutom kontakt med våra kunder även många kontaktytor internt inom Anticimex. Du får givetvis introduktion och upplärning när du börjar samt har därefter bra stöd av dina kollegor.

Som medarbetare inom kundservice på Anticimex blir ditt huvudsakliga ansvar därför att ge våra kunder den bästa serviceupplevelsen när de kontaktar oss. Mycket av arbetet sker i kundsamtal via telefon. Vårt professionella och personliga bemötande skapar goda kundrelationer - vilket är av yttersta vikt för oss på Anticimex.

Dina arbetsuppgifter kan även exempelvis vara:

• Besvara inkommande samtal/mejl inom regionen Norrland
• Bokningar/ombokningar av kundbesök
• Information, rådgivning och avhjälpning av kunders frågor och eventuella problem
• Administrativa uppgifter

Tjänsten är ett vikariat på sex månader med start i februari. Tillsammans med våra övriga Anticimex-kollegor jobbar kundservice på plats på vårt fina kontor i Sundsvall.

Läs mer om några av våra kundservicemedarbetare här: https://karriar.anticimex.se/departments/12129-kundservice

Vem du är
För att trivas hos oss så gillar du tempo och positiv energi - såväl till kunder som tillsammans med dina kollegor. Du har eventuellt tidigare erfarenhet av serviceyrken och kundservice - men framförallt motiveras du av att erbjuda service av hög klass och att hjälpa våra kunder. Du är lyhörd och flexibel, men också trygg i dig själv och därför proaktiv och ansvarstagande.

Vad du får

• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling
• Fortlöpande intern utbildning och engagerat ledarskap
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify

Ansökan
Varmt välkommen med din ansökan! Vi hanterar ansökningar, urval och intervjuer fortlöpande, så vänta inte med din ansökan. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post.

De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer tillsammans med ditt CV att ligga till grund för det första urvalet vi gör. I vissa av våra rekryteringar använder vi oss även av ett urvalstest (personlighetstest). Om vi utifrån din ansökan bedömer att du skulle passa bra i rollen så kommer vi att kontakta dig för en avstämning. Om vi denna gång inte anser dig vara rätt för rollen, så kommer du självklart också att få återkoppling från oss.

Vi vill att vår arbetsplats ska vara en spegling av samhället och eftersträvar mångfald, därför uppmanar vi alla kvalificerade kandidater att söka tjänsten. Välkommen till Anticimex!

Kontaktpersoner på detta företaget

Karl-Erik Jonsson
070-628 22 09
Jörgen Nilsson
0709-150047
Jörgen Nilsson
044-790 64 04 0709-50047
Alexander Storckenfeldt
08-517 634 08
Malin Brygg
076-8844259
Peter Johnsson
0510-214 61
Torbjörn Palm
0708-19 00 42
Karl-Erik Jonsson
070-628 22 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Anticimex AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 december 2024
  • Ansök senast: 15 januari 2025

Besöksadress

Tennvägen 1
None

Postadress

None
KARLSKRONA, 37150

Liknande jobb


20 december 2024