Kundservice

Arbetsbeskrivning

Kompetens- och arbetslivsförvaltningen, Falköpings kommun, söker en medarbetare till vår kundservice på LärCenter LärCenter Falköping erbjuder en kreativ arbetsmiljö med flexibelt lärande i tid, rum och form samt i teori och praktik. Individens behov och förutsättningar ligger till grund för vårt arbetssätt. Med kompetenshöjning coachar vi mot framtidens arbetsmarknad. Falköping kommun, med sitt centrala läge i Västergötland, har mycket goda kommunikationer. ARBETS- OCH ARBETSPLATSUPPGIFTER . Förekommande uppgifter inom kundservice . Stärka och utveckla kundservice-personalen inom bemötande, service och information . Utveckla rutiner och arbetsmetoder i kundservice . Utrustning, teknik i kundservice . Vägledningsinformation i kundservice KVALIFIKATIONER Kompetens- och erfarenhet: . Dokumenterad erfarenhet av arbete i hotellreception, som telefonist eller liknande . Hantera modern teknik och program (i hörsalar, för salsbokning etc.) . Serviceminded, initiativrik, självständig och drivande . Bra referenser som styrker god samarbetsförmåga Formella krav: . Sekreterarutbildning/utbildning som receptionist . God svenska i tal och skrift . Intresse för och kunskap om teknik

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Falköpings kommun
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 28 juni 2007
  • Ansök senast: 15 augusti 2007

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010