OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett mindre företag om cirka 10 anställda. Vårt kontor ligger i Bromma och varje dag installerar och reparerar våra tekniker ute på fältet vitvaror och annan utrustning runt om i hela Stockholm. Vi arbetar med tillverkare såsom Cylinda, Electrolux, Whirlpool med flera. Våra kunder är både privatpersoner och företag. De senaste 10 åren har vi valt att arbeta långsiktigt mot både mindre och större kunder.
Vi söker Dig som gillar kundservice och att ha många bollar i luften. Vi är ett litet företag om 10 anställda med god laganda och behöver tillskott av ytterligare en god lagkamrat. Eftersom du är vårt ansikte utåt både mot våra kunder och vår personal – både via telefon och mail behöver du alltid visa på gott humör och gilla nya utmaningar. Du är ofta vår kunds första kontakt och vi behöver Dig som vet hur man bemöter en kund på ett trevligt, välkomnande och professionellt sätt.
Du behöver kunna hantera olika administrativa uppgifter på ett strukturerat sätt. Vi kommer lära Dig vårt ordersystem, fakturering, lagerhantering och vår mailhantering. Du behöver kunna jobba under eget ansvar, vara organiserad och noggrann. Vi ser att du kan behärska det svenska språket i både tal och skrift och att du har god datorvana eftersom våra kunder önskar felanmäla sina produkter så smidigt och enkelt som möjligt. Felanmälningarna per telefon/ordersystem/mail delegeras sedan ut till teknikerna på fältet. Det ingår även enklare fakturering och att packa upp material/reservdelar, samt olika kontorssysslor eftersom vi är ett mindre företag.
Välkommen med Din ansökan!