OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Audika.
Om företaget:
Audika ägs av Demant som är en dansk hörselkoncern som grundades 1904. Audika driver ett 30-tal hörselkliniker med cirka 100 legitimerade audionomer och totalt cirka 200 medarbetare i Sverige. De är auktoriserade av regionerna i Stockholm, Skåne, Uppsala och Östergötland och driver fem privata kliniker i Västerås, Kalmar/Karlskrona, Göteborg, Örebro och Gävle. Hos Audika får du på en professionell arbetsplats, där du tillsammans med engagerade kollegor hjälper fler människor att höra bättre varje dag. Deras gemensamma värdegrund, som är basen för allt de gör, består av fyra delar: de skapar förtroende, de är lagspelare, de skapar innovativa lösningar och tillämpar en kan-göra-attityd. Deras vision är att hjälpa fler att höra bättre.
Arbetsuppgifter:
I rollen som kundservicemedarbetare är din huvudsakliga arbetsuppgift att självständigt kontakta och bearbeta nya och befintliga kunder via telefon. Du arbetar införsäljande där du erbjuder Audikas tjänster i form av besöksbokning på Audikas kliniker. Vidare kartlägger du och ger grundläggande information om hörselvård, svarar på kundfrågor, dokumenterar, uppdaterar kontaktuppgifter och journalför ärenden. Du samarbetar tätt med kollegorna på Kontaktcenter, och audionomerna på Audikas kliniker.
• Kontakta och bearbeta kunder
• Kartlägga och ge grundläggande information om hörselvård
• Dokumentera och journalföra i Audikas system
• Samarbete med kollegor
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Minst ett års erfarenhet av kundservice och administration
• Meriterande med erfarenhet av försäljning, exempelvis telefonförsäljning
• Meriterande med erfarenhet eller intresse av hörselvård och/eller medicinteknik
• God dator- och systemvana
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
För att trivas i rollen är du en serviceinriktad och empatisk person som har en god kommunikationsförmåga och trivs med att hantera utgående samtal till kunder. Du är självgående och strukturerad och har ett genuint intresse för andra människor. Vidare är du intresserad av att arbeta i olika system, hanterar flera uppdrag samtidigt och är snabblärd. Till sist är du en lagspelare som trivs i samarbete med andra.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Sundbyberg, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund