Kundservice-/Backofficemedarbetare till växande bilföretag!

Kundservice-/Backofficemedarbetare till växande bilföretag!

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceminded och lösningsorienterad person? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med kundservice och är intresserad av en roll där du dagligen har kontakt med människor både internt och externt? Har du dessutom ett intresse av bilbranschen? Då kan denna tjänst vara något för dig! Vi söker just nu en Junior Operations Manager till vårt team i Arlandastad.
Vi är Europas största och snabbast växande marknadsplats för begagnade bilar, med närvaro på 30 marknader och med fler än 4000 anställda globalt. På vår unika e-handelsplattform har vi tusentals bilar och når kunder över hela Europa. Vi erbjuder våra kunder en öppen och säker försäljningsprocess av begagnade bilar. Vi expanderar och nu kan du vara med på en spännande resa när vi växer på den nordiska marknaden!


Din roll
I rollen som Junior Operations Manager arbetar du på ett spännande och snabbväxande bolag som revolutionerar bilbranschen. Du kommer att arbeta med din telefon och dator som främsta verktyg för att exempelvis följa upp med kunder för att säkerställa att vår kvalité efterföljs. I denna roll agerar du även stöttepelare till våra säljare och hjälper dem med allt administrativt kring en bilaffär såsom finansiering, kontraktshantering och att skapa ordrar. Genom detta lägger du grunden för vår försäljning och bidrar till vår expansiva tillväxtresa.
Tjänsten är på heltid, 40h/veckan. Tillsättning sker omgående eller enligt överenskommelse.


Din kompetens
Du har gymnasiekompetens, god telefon- och datorvana och arbetat i en administrativ eller kundnära roll tidigare. Förutom utmärkta kunskaper i svenska känner du dig också bekväm med engelska i tal och skrift då du kommer att ha kontakt med våra tyska avdelningar. Utöver detta är ett giltigt manuellt B-körkort ett krav för denna tjänst. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.


Personliga egenskaper
Vi ser att du är noggrann och har en mycket god förmåga för struktur. Du är kommunikativ och handlingskraftig och trivs i en snabbföränderlig miljö. Vidare är du serviceinriktad och lösningsorienterad där du har lätt för att samarbeta med andra, men samtidigt är självgående och motiveras av problemlösning.


Vi erbjuder
Vi erbjuder dig en internationell arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter i en miljö som är öppen, positiv och motiverande med platta hierarkier, korta beslutsvägar och stora utvecklingsmöjligheter. Vi vill att du ska må bra och trivas hos oss på AutoHero så därav erbjuder vi dig friskvårdsbidrag och ordnar regelbundet sociala aktiviteter.


Ansökan
Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan (CV samt personligt brev) via ansökningsknappen nedan.


Kontakt:
Julia Olli
HR Generalist
070-3012150

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AutoHero Arlandastad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 februari 2021
  • Ansök senast: 23 april 2021

Postadress

Thulins Plats 4h
Arlandastad, 19561

Liknande jobb


10 oktober 2024