OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi erbjuder ett roligt och lärorikt arbete med högt tempo, där arbetsuppgifterna spänner över ett brett kompetensområde och du är med och bidrar till att skapa trygghet och möjligheter för våra kunder.
Som medarbetare inom kundservice bank är din uppgift att via telefon och i det spontana mötet hjälpa våra kunder med deras vardagsekonomi. Tillsammans med dina kollegor ansvarar ni för att erbjuda våra kunder bästa möjliga service och en helhetslösning anpassad till deras behov. Du jobbar mot uppsatta mål där kundnöjdhet och försäljning är viktiga mätetal.
Vem är du?
Detta är ett arbete för dig som har en avklarad gymnasieutbildning och arbetat några år. Du söker ett lärorikt och roligt arbete där du i mötet med kunder känner en meningsfullhet i ditt dagliga arbete. Vi tror att du drivs och inspireras av att möta kunder och att skapa förtroendefulla relationer. Rollen kräver en professionell framtoning, ödmjukhet och intresse för kundens situation.
Rollen kräver att du är:
Sälj- och serviceinriktad
Noggrann
Tydlig i din kommunikation i både tal och skrift på svenska och engelska.
Om oss
Du blir en del av en blandad grupp som samarbetar med andra avdelningar och tillsammans ansvarar ni för att erbjuda våra kunder bästa möjliga service och en helhetslösning anpassad till kundens behov. Om du blir aktuell för denna tjänst kommer du att få en utbildning och introduktion i arbetsuppgifter och regelverk för att få rätt förutsättningar att lyckas i ditt arbete. Anställningen inleds med 6 månaders provanställning.
Vi använder oss av arbetspsykologiska tester i vår urvalsprocess för att vara så objektiva i vår urvalsprocess, detta test kommer du att få utskickat till dig efter sista ansökningsdag.
Har du frågor kring tjänsten kontakta rekryterande chef Gunilla Fredriksson 011 - 29 02 04, HR-Partner Elin Wigert 013 - 29 07 88. Facklig kontaktperson Ninwa Georgis Pols 013 – 29 06 49