OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Länsförsäkringar Skaraborg
Nu söker vi dig som vill arbeta som Kundservice Bank på vårt kontor i Tidaholm.
Om jobbet
Vi söker en medarbetare som ska arbeta med service och administration för våra kunder inom bank. Detta sker via telefon, våra digitala kanaler och att kunderna kommer in på vårt kontor. Du kommer att arbeta med försäljning och rådgivning inom privat men även daglig hantering av ärenden inom företag och lantbruk.
I tjänsten ingår också att vara ”back officestöd” för privatrådgivarna inom bank. I rollen ingår att arbeta med kundkännedomsfrågor och att motverka penningtvätt. Det innebär att du utreder och följer upp de avvikelser som eventuellt uppstår.
Tjänsten är ett vikariat som löper från 1 december 2022 till 31 mars 2024. Tjänsten är heltid med placeringsort Tidaholm. Arbete på kontoren i Habo och Falköping kan förekomma.
Vem är du?
Du bör ha en ekonomisk grundutbildning på högskolenivå/eftergymnasial nivå. Vi vill att du har kompetens inom bank samt har erfarenhet av service och försäljning.
Som person är du utåtriktad, driftig och engagerad. Du ser affärsmöjligheter, har en stark säljförmåga och tycker om att ge kunderna ett personligt bemötande och hög service som får dem att känna sig välkomna och unika. Det är viktigt att du tycker om att arbeta i en tight grupp där samarbete och dialog är hörnstenarna. Det krävs också att du är flexibel, stresstålig och du måste ha förmågan att kunna växla mellan olika arbetsuppgifter.
Om oss
Länsförsäkringar Skaraborg är ett kundägt bolag som erbjuder försäkring, bank och fastighetsförmedling i Skaraborg. För oss som arbetar i bolaget blir uppdraget tydligt eftersom kundnytta och ägarnytta är samma sak.
För oss är det viktigt med nöjda kunder som valt att skydda, spara och låna på hemmaplan. Det skapar värde som på olika sätt kommer våra ägare, det vill säga våra kunder till godo.
Mer information
Personalrepresentant: Malin Hamretz 036-17 24 26
Sista ansökningsdag: 2022-09-28