OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som: - Alltid sätter kunden i centrum - Besitter mycket god kommunikationsförmåga och social kompetens - Har hög stresstålighet - Har PC-vana, gärna vana i Office-paketet - Behärskar engelska i tal och skrift - Har goda geografi kunskaper och lokalkännedom inom Stockholm - Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är ett plus - Är en lagspelare Att arbeta på Jetpaks Kundservice innebär att du på ett professionellt och serviceminded sätt svarar på våra kunders förfrågningar och bokningar vare sig de kommer via telefon, e-mail eller direkt från vår hemsida. Till din hjälp har du en av marknadens modernaste affärssystem som hjälper dig att föreslå den bästa transportlösningen baserat på kundens behov.Du är lyhörd och har affärsnäsa, vilket innebär att du besitter förmågan att plocka rätt bland våra tilläggstjänster som du erbjuder våra kunder.Vi betraktar vår Kundservice som en viktig säljkanal mot strökundsmarknaden vilket innebär att försäljning kommer in som en naturlig del av ditt dagliga arbete. Våra kunder ställer mycket höga krav på kvalitet och leveransprecision varför det är viktigt att vara noggrann och tydlig i kommunikationen med kund.Du ingår i en grupp på 10 personer som har en Chef som motiverar och coachar fram dig för att nå både de individuella som kollektiva målen som kontinuerligt följs upp.