OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi letar efter en erfaren kundservicemedarbetare till ett energibolag i Lund. Start är snarast möjligt och det är 6 mån uppdrag till att börja med, möjlighet till förlängning efter det.
Uppdragsbeskrivning
Uppdraget är att svara i telefon, mail och chatt. Även kunna hantera lättare administrationsuppgifter såsom listor som ska registreras. Kundservicemedarbetare ska kunna manövrera en god service till våra kunder i telefoni, chatt och mail, hålla sig uppdaterade kring vårt utbud (produkter och tjänster), god systemkunskap (lätt för att se hur system ska användas), kunna formulera sig i skrift och hög grad av samarbetsförmåga. Stresståliga och förändringsbenägna personer krävs inom en kundservice i energibranschen. Våra värdeord är mod, ansvar och engagemang och dessa är vägledande i vårt arbete. Viktigt i uppdraget är också att bidra till att utveckla vår kundservicefunktion. Branschen är i förändring och vi är ett kul gäng.
Kravspecifikation:
Skallkrav:
trevlig attityd,
ansvarstagande,
lösningsorienterade,
serviceinriktade,
samarbetsförmåga,
tidigare erfarenhet av kundservice eller någon form av kundbemötande till konsument.
flytande svenska
Börkrav:
tidigare erfarenhet av energibranschen eller annan teknisk supporterfarenhet som krävt komplexa samtal.
Kunna hantera komplicerade kundsamtal såsom kunder som har svårt att betala eller liknande oro.
Detta är ett konsultuppdrag på heltid via Incluso i Lund. Start är snarast möjligt och uppdraget löper initialt i 6 månader, möjlighet till förlängning efter det.
Vänligen sök med CV och kort motivering på svenska via länken nedan. Vi presenterar kandidater löpande. Ansvarig rekryterare på Incluso är Marianne Nilsson.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Karin Persson
0707-33 31 38
Rekryterare Marianne Nilsson
0704-174419