OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en del av Nobia Svenska Kök AB Konsumentservice-team och deras digitala satsning och utveckling framåt?
Just nu söker vi dig som vill arbeta som timanställd på Nobia Svenska Kök i Tidaholm som digital köksrådgivare. Då det är en timanställning vi tillämpar måste du som söker ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%.
Arbetsuppgifter/profil
Som digital köksrådgivare kommer du att vägleda och stötta konsumenten på vår hemsida. Du besvarar frågor via vår chatt samt ger service via våra olika verktyg.
Vi söker dig med stort intresse för service och som har en mycket god förmåga att bemöta, vägleda och ge våra kunder en försäljningsinriktad support.
Du är initiativtagande, orädd och triggas av att lära dig nytt och att bemöta nya situationer. Har du förmågan att lära dig nya saker snabbt och navigera i olika system kommer du att trivas i rollen.
Du kommer att ge support i:
- Frågor som rör våra produkter såsom produkten och dess funktioner
- Vägleda i de verktyg som finns på hemsidan
- Besvara kommentarer på sociala medier såsom Facebook och Instagram
Arbetet ställer krav på att du arbetar på ett lösningsfokuserat sätt för att skapa mervärde för konsumenten samt deltar i förbättringsarbete för att ständigt förenkla för konsumenten.
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning samt har förmåga att lära dig nya saker snabbt och navigera i olika system. Dessutom trivs du med att jobba i ett högt tempo.
Som person har du en positiv inställning och som tillför energi till teamet. Du behärskar Officepaketet och har en hög system- och datorvana samt gärna dokumenterad erfarenhet av att arbete i administrativa stödsystem. Du behöver också kunna behärska det svenska och engelska språket i tal och skift.
Du kommer att tillhöra arbetsplatsen i Tidaholm men du har en flexibilitet och kan arbeta från hemmet. Arbetstiderna är främst på kvällar och helger.
I teamet du kommer arbeta i kommer ni vara två timanställda och en som arbetar halvtid. Ni kommer fördela nedanstående arbetstider sinsemellan.
Arbetstiderna är:
Måndag - fredag: 15.30-20.00
Lördag, söndag: 10.00-14.15 eller 14.00-18.30
Tjänsten innebär en anställning i OnePartnerGroup Skaraborgs konsultverksamhet. För att vara aktuell för tjänsten krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% (studier eller annat arbete) och kan bifoga ett intyg på det i samband med din ansökan. Intyget kan du ladda upp på samma ställe där du laddar upp ditt CV. Du behöver också kunna behärska det svenska och engelska språket i tal och skift.
Ansökan
Urval sker löpande och tjänsten kommer att tillsättas omgående. Då vi inte tar emot ansökningar via mail eller telefon hänvisar vi dig till att alltid söka via denna annons. För frågor gällande tjänsten kontakta Jennifer Lindvall.
Om OnePartnerGroup
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft–att se dig lyckas och nå dina mål på både kort-och lång sikt. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig, oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. Med en lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Utifrån ett brett kontaktnät och med en god lokalkännedom erbjuder vi ett stort utbud av lediga tjänster som kan passa dig, inom flera branscher. Välkommen till Sveriges lokalaste rekryterings- och bemanningsföretag du också.
Varmt välkommen till www.onepartnergroup.se