OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du i gränslandet mellan service, ekonomi och administration? På kontoret i Täby får du arbeta tillsammans med ett energiskt och drivet team. Vår kund är ledande i att sätta upp skräddarsydda lösningar för fastighetsägare, företag och privatpersoner.
Vad erbjuder vi?
Förutom att arbeta för ett av de snabbast växande bolagen i Sverige och tillbringa din tid i en härlig arbetsmiljö, erbjuds du även följande:
• En heltidstjänst där du lär dig supportera alla tjänster och produkter
• Frukost en gång i veckan
• Gratis parkering i anslutning till kontoret
• Fri tillgång till ett välutrustat gym på kontoret
• Goda utvecklingsmöjligheter
Vem söker vi?
Vi söker dig som är lösningsorienterad, positiv och serviceinriktad. Vi ser gärna att du har en bakgrund inom service och älskar att hjälpa kunder med deras frågor och erbjuda det lilla extra i varje kontakt. Man arbetar uteslutande på kontoret i Täby. Tycker du om en kultur där du får växa tillsammans med och bredvid dina kollegor varje dag, är detta rätt arbetsplats för dig.
Vi söker dig som är:
• en driven och serviceinriktad person
• bekväm med att hantera telefonsamtal, mejl och chatt
• välbevandrad inom Officepaketet
• flytande i svenska och har mycket goda kunskaper i engelska, både muntligt och skriftligt.
Vad innebär rollen?
Vår kund är ett svenskt företag som erbjuder lösningar till fastighetsägare och kommuner. Företaget grundades 2010 och där får du arbeta på en innovativ och snabbväxande plats där det finns många möjligheter för utveckling.
I ditt arbete kommer dina arbetsuppgifter bestå av att:
• Ge kunderna förstklassig service via telefon, mejl och chatt
• Svara på frågor främst rörande produkter, fakturor och avgifter
• Utföra administrativa arbetsuppgifter i de olika webbaserade systemen
Tjänsten är en inledande bemanningslösning under minst sex månader. Efter denna period finns mycket goda möjligheter att gå över till vår kund och bli anställd i deras organisation.
Intresserad? Skicka in din ansökan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor är du mer än välkommen att kontakta ansvariga rekryterare, Joel Claeson.
2Complete
Varför skall du bli konsult hos oss?
Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön och friskvårdsbidrag.
Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
2Complete Group är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson