Kundservice inom Resebranschen

Kundservice inom Resebranschen

Arbetsbeskrivning

Som en agent på Concentrix kommer du att ta emot inkommande samtal via telefon och vägleda kunder för att på bästa sätt lösa deras olika problem och besvara deras frågor. Du kommer även att arbeta med merförsäljning och arbeta oregelbundna arbetstider (även kvällar och helger). Vi erbjuder fast lön enligt kollektivavtal med Unionen.


Vanliga frågor kan till exempel handla om bokning av resa eller hotel, ändringar i bokning eller frågor om hotellet eller resan. Genom att ge kunden den bästa servicen blir arbetet roligt och utvecklande för dig samtidigt som kunden lägger på luren med ett leende på läpparna!


Personliga egenskaper
-God känsla för service
-Att vilja utvecklas och kunna ta emot konstruktiv kritik
-God förmåga att både sammarbeta och att ta egna initiativ
-Är en engagerad och ansvarstagande person
-Du är bra på time management och kan jobba mot uppsatta mål.


Vi erbjuder dig:
-Betald utbildning, inga förkunskaper krävs
-Goda utvecklingsmöjligheter
-Kontinuerlig support och coaching
-Vi omfattas av kollektivavtal
-Vi sitter i centrala Helsingborg med 5 min promenad till centralstationen och centrum
Nu finns möjligheten att bli en del av vårt framgångsrika team i Helsingborg.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tanja Brdarski
042-4957700 0735181690

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Convergys International Nordic AB HELSINGBORG
  • 15 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 mars 2020
  • Ansök senast: 22 april 2020

Besöksadress

Rönnowsgatan 8, ingång DA
None

Postadress

Rönnowsgatan 8
HELSINGBORG, 25225

Liknande jobb


26 november 2024