Kundservice (ITS) Bredbandsbolaget/Glocalnet

Arbetsbeskrivning

Telenor är en av världens största mobiloperatör mätt i antal abonnenter med verksamhet i 14 länder i Europa och Asien.I Norden är Telenor marknadsledande inom telekommunikation, datatjänster och mediedistribution.År 2009 omsatte Telenor cirka 107 miljarder norska kronor.Telenor är noterat på Oslo Børs (TEL).KAM - Kundservice (ITS) Bredbandsbolaget/Glocalnet Vi söker en erfaren "Key Account Manager -[Kundservice (ITS) [Bredbandsbolaget/Glocalnet" till TM, vilket är en del av Sales inom affärsområdet Konsumet.Tjänsten är en tillsvidareanställning.Sammanfattning av rollen * Säljansvarig för kundservice (ITS) på Bredbandsbolaget och Glocalnet. * [Säkerställa och kravställa att kundservice (ITS) har relevanta paketeringar för att driva volym och lönsamhet. * [Initiera och genomföra aktiviteter som driver ökad samtalstrafik till kundservice som är säljrelaterad. * [I nära samarbete med kundservice utveckla en effektiv organisation som ökar volymen och lönsamheten i säljkanalen. * [Driva initiativ internt som ger kundservice de bästa förutsättningarna att öka lönsamheten och försäljningen.Arbetsuppgifter: * Leverera försäljning enligt prognos och uppsatta mål för Bredbandsbolaget och Glocalnet * Formulera forecast i samarbete med kundservice * Rapportera försäljningen i kundservice för Glocalnet och Bredbandsbolaget. * Kravställa på relevanta paketeringar som driver lönsamhet och volym. * Skapa aktivteter som ger ökad samtalstrafik som är säljrelaterade. * Utveckla en effektiv säljorganisation i samarbete med kundservice på Bredbandsbolagets- och Glocalnets inkommande samtal. * I samarbete med kundservice säkerställa att vi har en säljorganisationen som följer våra processer, rutiner och kvalitetskrav.[ * I samarbete med kundservice skapa en affärs- och incitamentsmodell som påverkar kundservice positivt (servicenivåer, NKI och lönsamhet). * Säkerställa att vi har en positiv kundupplevelse i försäljningen på kundservice.Utbildning:[ * Akademiskutbildning med inriktning på marknadsföring eller motsvarande IHM utbildning Erfarenhet:[ * > 3 års erfarenhet av rollen som Key account manager eller ledande befattning inom försäljning. * > 2 års erfarenhet av rollen som projektledare inom kundservice eller telemarketing.Personliga egenskaper:[ Mål-, affärs- och resultatorienterad, relationsskapande, driven, organiserad, noggrann,[ analytisk, lätt för att kommunicera i grupp, förmåga att engagera och motivera andra.[ Hos oss mäts du lika mycket på vad du gör som hur du gör det.Därför är det viktigt att dina personliga värderingar överenstämmer med våra; Be Inspiring, Keep Promises, Be Respectful, Make it Easy.Sök tjänsten via länken nedan.Välkommen med din ansökan!Sista ansökningsdag: Vi arbetar löpande med denna rekrytering och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2010-11-05 Följ oss gärna genom att bli ett fan på Facebook på "Telenor_Karriär", där du får ta del av nyheter inom bl.a. karriärutveckling hos oss.

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Lindell

Andreas Friman
+46 73-441 71 95

Sammanfattning

Besöksadress

Katarinavägen 15
None

Postadress

Campus Gräsvik 12
Karlskrona, 37180

Liknande jobb


Key account manager

26 december 2024

Head of Account Management

Head of Account Management

25 december 2024