Kundservice med hjärta och passion: Bli en del av vårt vinnande team!

Kundservice med hjärta och passion: Bli en del av vårt vinnande team!

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en roll där service och kundbemötande är nyckelord? Vill du vara en del av ett dynamiskt team som sätter kundnöjdhet i fokus?

Vi söker nu efter engagerade och serviceinriktade personer som brinner för att leverera enastående kundservice och supportera kunder över telefon. Som en del av vårt dedikerade kundserviceteam kommer du att vara ansvarig för att skapa minnesvärda kundupplevelser genom att lösa problem, besvara frågor och ge professionell vägledning.

Arbetsbeskrivning
Du kommer att arbeta med telefon och dator som främsta verktyg för att hantera in- och utgående ärenden gällande medlemsfrågor inom bank- och kortservice. Anställningen inleds med en gedigen utbildning för uppdraget och genom vår Barona Akademi får du en individuell utbildningsplan där du tillsammans med din teamledare arbetar för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog med kollegor och rapportering till närmsta ledare.

Vi söker dig som
Är en serviceinriktad och initiativtagande person som vågar ta egna beslut. Du är kommunikativ och uttrycker dig väl i tal och skrift med en positiv attityd. Rollen kräver att du är noggrann och har förmågan att ta till dig information snabbt både muntligt och skriftligt. Vi ser också att du är flexibel och hjälpsam. För att trivas i rollen behöver du känna dig bekväm med att arbeta med telefon och dator som verktyg.

Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundservice från liknande verksamheter och kundbemötande.

Övrig information
Tjänsten har en sysselsättningsgrad på 90% och inleds med en sex månaders provanställning. Arbetstiderna är förlagda helgfria vardagar mellan 8–16 och tjänsten utgår från Baronas kontor beläget i Solna Strand med goda förbindelser inom kollektivtrafiken. Möjlighet till distansarbete kan erbjudas efter avslutad utbildning och introduktion när du som anställd kan arbeta självständigt på uppdraget. Vi erbjuder en kollektivavtalsmässig lön och förmåner så som exempelvis friskvårdsbidrag.

Notera att för denna tjänst görs en bakgrundskontroll i slutskedet av anställningsprocessen för aktuella kandidater.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Elin Nilsson elin.nilsson@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  https://barona.se/om-barona/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 augusti 2024
  • Ansök senast: 3 oktober 2024

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024