OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
För direktrekrytering till kund söker vi nu en medarbetare med arbetsuppgifter inom kundservice, innesälj och marknad med placering i södra Stockholm. Kundföretaget är en av världens främsta tillverkare och distributör av maskiner och lösningar för estetisk och industriell märkning och spårbarhet. Företaget omsätter 1 miljard årligen och har ca 1000 anställda världen över.
I rollen inom kundservice och Back Office kommer du att ha en variation av arbetsuppgifter, du kommer att agera support mot kunder och säljkollegor och blir en nyckelperson i den regelbundna kontakten med moderbolaget i Frankrike.
Du kommer att hjälpa kunderna med kommersiella frågor. Du kommer hantera och garantera effektivitet i kundens Back Office funktion och hjälpa säljarna på fältet med offerter, mötesbokningar med mera. Du är också delaktig i intern logistikhantering (lager, inköp, returer).
Du kommer kunna utveckla din roll mot försäljning eller marknad, t ex med eget ansvar för återkommande kunder och marknadsaktiviteter så som mässor, kampanjer, webb och teleaktiviteter.
Företaget erbjuder en professionell och trevlig arbetsmiljö med kamratlig stämning. De arbetar tillsammans mot höga mål och ambitioner. Du kommer att få arbeta med produkter som är ledande på marknaden när det gäller teknik och innovation och med ett starkt varumärke i ryggen. Kunderna kommer att variera från småföretagare till stora verkstadsindustrier och tillsammans med den breda rollen har du därför chans till en mycket varierad arbetsdag!
Din profil
Vi söker dig som har ett genuint intresse för kundkontakter och relationer. Vi ser gärna att du har något eller några års relevant erfarenhet i en försäljningsorganisation, störrre kundtjänst eller en akademisk utbildning.
För att trivas i rollen krävs att du har ett tekniskt intresse och lätt för att ta till dig ny kunskap. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat då kontorsspråket är svenska men koncernspråket är engelska.
Som person är du relationskapande, dynamisk, initiativrik och en pålitlig lagspelare som är intresserad av att utvecklas inom försäljning och marknadsföring. Vidare ser vi att du är kommunikativ med stor servicekänsla.
Start: Omgående/efter överenskommelse.
Arbetstid: Heltid. Kontorstider.
Placering i södra Stockholm
Lön: Individuell lönesättning. Fast lön.
Nyckelord: KundService / Back-office/ Innesäljare / Tjänst Södra Stockholm / Sälj / inside Sales / jobb industriell märkning/ spårbarhet branschen / Orderadministration /
Välkommen med din ansökan redan idag!
Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag inom bemanning och rekrytering inriktat mot teknik, IT och industri. Vi är auktoriserade genom Bemanningsföretagen Almega och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Våra konsulter är vår främsta tillgång och vi erbjuder friskvårdsbidrag samt försäkringar för att du som konsult ska trivas och må bra. Ledorden i vår verksamhet är kreativitet, ansvar och kompetens.
Vi startade vår verksamhet 2003 och har idag kontor på tio orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har dagligen mellan 350-400 konsulter ute på uppdrag. Koncernbolaget Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår även elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB.
Kontaktpersoner på detta företaget
Li Lövebrant
08-120 753 03
Li Lövebrant
08-120 753 05
Daniel Stenberg
08-12075308
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
0705-461222
Madeleine Göransson
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Göransson
0733205636
Kristina Lindberg
Sanna Hagelin
0733205638