Kundservice medarbetare

Arbetsbeskrivning

Tekçe Overseas är det ledande fastighetsbolaget i Turkiet. Vi äger och driver varumärken som Antalya Homes, Istanbul Homes, Trabzon Homes, Bursa Homes och Spain Homes. Vi har kontor i Antalya (Lara, Belek, Dösemealti och Konyaalti), Alanya, Bodrum, Fetiye, Mersin, Ankara, Istanbul (Europa och Asien), Trabzon, Bursa, Yalova, Cypern, Sverige och Spanien (Malaga och Alicante).
Vi strävar efter att ge den bästa servicen med vårt team av lokala fastighetsexperter.


Arbetsbeskrivning


En driftchef är huvudlänken mellan vårt företag och nuvarande samt potentiella kunder. Några av arbetsuppgifterna är att interagera med kunder via telefon, personligen och/eller via e-post och sociala medier. Under dessa interaktioner skall driftchefen upprätthålla en hög nivå av professionalism och presentera organisationen på bästa sätt möjligt. Varje interaktion påverkar företaget på att positivt eller negativt sätt.


Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden:

· Etablera den initiala kontakten med kunder
· Hantera inkommande och utgående kundsamtal tidsenligt
· Identifiera kunders behov och önskemål
· Göra sitt yttersta för att klargöra information
· Hantera klagomål
· Tillhandahålla lämpliga lösningar och alternativ
· Använda telefoner/e-post/sociala medier för att nå ut till kunder och verifiera kontoinformation
· Rådgivning om företagsinformation
· Använda CRM för att distribuera, logga och spåra förfrågningar samt för att kontrollera status på artiklar som kräver uppföljning eller involvering av försäljningsagenterna
· Analys och övervakning
· Generera nya kundkonton som leds genom CRM
· Hantera livechatten på våra webbplatser


Kvalifikationer:

· Flytande kunskaper i engelska och svenska
· Stark telefon- och verbal kommunikationsförmåga
· God kommunikations-, koordinations- och genomförandeförmåga
· Stark ansvarskänsla som gillar utmaningar
· Arbeta effektivt med en hög standard’
· Starkt kundorienterat förhållningssätt
· Kunskap om aktuella fastighetsmarknadstrender och förändringar
· Kunna hålla många bollar i luften, prioritera och använda tiden effektivt
· Utmärkt lyssnare och lagspelare
· Mellan åldrarna 20 till 35 år
· Provanställning tillämpas




Arbetstider:

Arbetstider (+2 GMT)
09:00 – 18:00 Måndag – Fredag
10:00 – 15:00 Lördag
Heltid

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tekce Overseas Sverige Filial Bromma
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 maj 2023
  • Ansök senast: 23 juni 2023

Postadress

Bällstavägen 58
Bromma, 16872

Liknande jobb


Administratör

Administratör

21 november 2024

1 st line support till ekonomi

1 st line support till ekonomi

21 november 2024

21 november 2024