OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en fena på service och ekonomi? Skulle du vilja få chansen att arbeta i ett team som fått utnämningen ”Bästa Kundservice” två år i rad, tveka då inte att söka! Här får du möjligheten att bli en del av ett framgångsrikt team, med en härlig prestigelös arbetsmiljö. Du får tillgång till coacher och utbildning vilket gör att du snabbt kommer få möjlighet att utvecklas.
OM FÖRETAGET
Vår kund är ett stort etablerat företag som leder marknaden inom Bil-industrin.
”Vi skapar produkter för dig som vill ha en smartare bil- och transport ekonomi. Vi strävar efter att vara bäst på det vi gör och utvecklar tjänster för framtidens mobilitet. Med innovation och smarta lösningar som nya typer av billån och digitala tjänster kring bilkostnader hjälper vi dig att uppfylla dina bildrömmar.”
Mer information om vår kund fås vid intervjutillfälle.
DINA ARBETSUPPGIFTER
Som medarbetare på kundservice kommer du att stötta Privata-och Företagskunder i deras bilekonomi främst via telefon, det innebär bland annat att:
Guida kunder i allt från fakturering, registrering och uppläggning av lån/krediter till bortglömda pinkoder
Sälja in våra tilläggstjänster för att leverera ännu bättre upplevelse och service
Agera teknisk guide i digitala gränssnitt som app och hemsida samt säkerställa en kvalitativ och snabb lösning på kundens problem
DIN PROFIL
Eftersom ditt främsta verktyg kommer bli telefonen ställer det höga krav på din sociala kompetens, vi vill att du gillar att ge service, att du är ansvarsfull och prestiglös. Du kommer arbeta i ett team som beskrivs med tre ord ”Kundfokuserat, glädjefyllt och lättsamt” och vi önskar därför att du kan se dig själv vara med och bidra till detta. Erfarenhet av service är ett stort plus, det kan du ha fått genom arbete inom restaurangbranschen, vården eller exempelvis butik.
Skallkrav
•Gymnasieutbildning
•Svenska obehindrat i tal och skrift
•Engelska på grundläggande nivå i tal och skrift
Meriterande
•Arbetslivserfarenhet inom relevant område
•Högskoleutbildning inom relevant område
OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
VILLKOR
Startdatum: 21 Februari
Placeringsort: Göteborg
Omfattning: Heltid, 100%
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996