OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Move About är världens första satsning på elbilspooler för organisationer och är en drivkraft mot en verkligt hållbar utveckling. Elbilarna bokas i ett smart IT-system och körs med nollutsläpp på förnybar energi från lokal vindkraft och solenergi. Varje pool-elbil kan t ex ersätta taxi, hyrbilar, tjänstebilar och milersättningar med stora PR-värden för organisationen på köpet. Vi växer snabbt i Sverige och behöver nu förstärkning av en pigg, positiv och serviceinriktad medarbetare, gärna med teknik- och miljöintresse.
Din roll är framförallt att sköta telefonsupporten till våra medlemmar runtom i landet, något som utgör hjärtat i vår verksamhet då vi är en serviceinriktad premiumtjänst för utsläppsfri mobilitet. Utöver detta kan nya arbetsuppgifter läggas till utifrån dina intressen och talanger, se exempel nedan.
Arbetsuppgifter:
- Telefonsupport och hantering av ärenden för att hjälpa våra kunder
- Kundtjänst via mail, svara på våra kunders frågor
- Medlemshantering inkl registrering av nya medlemmar och medlemsutskick
- Administration, statistik och ”allt-i-allo”
- Delta på mässor och events
Bakgrund hos sökande
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift
- IT/dator-vana och lättlärd inom IT
- Minst gymnasieexamen
- Körkort
- Förståelse för norska språket i tal och skrift är meriterande
- Ett plus om du erfarenhet av att ha jobbat i Excel
Personlighet
- Trevlig och positiv, gillar att prata i telefon
- Problemlösare, duktig lyssnare och van vid många bollar i luften
- Ansvarstagande och ödmjuk, uppriktig och ärlig
Vi hjälper till att lära upp dig inom telefonsupport och inom elbilsområdet. Rätt person har en positiv inställning, tycker om att hjälpa kunder och är en duktig problemlösare.
Låter detta som ett jobb som passar dig? Skicka din ansökan med CV och personligt brev till jobb@moveabout.se och märk din ansökan med "Kundservice GBG". Urval sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdagen.