OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Om jobbet
StjärnaFyrkant är en av Sveriges ledande återförsäljare inom telefoni & kommunikationslösningar till företag. Vår målsättning är att våra kunder bara ska behöva ha en kontakt och att vi tar hand om tekniken och låter kunden fokusera på sin kärnverksamhet.
Arbetsuppgifter och ansvar!
• Besvara kundkontakter i telefon, mail och chatt
• Administration och ärendehantering av avtal och tjänster
• Felsökning och problemlösning
• Orderregistrering och avstämning i CRM-system
Vem är du?
• Älskar kundkontakter och kundutveckling
• Har en positiv attityd och blir stimulerad av problemlösning
• Trivs i roller med struktur, ordning och rutiner
• Kommer ofta med förslag på förbättringar av arbetssätt och rutiner
• Utvecklas i team som kör med öppen och ärlig feedback
Är du intresserad av att bli del del av StjärnaFyrkant teamet?🥳
Så om du vill bli en del av vårt härliga och energifyllda team på StjärnaFyrkant och hjälpa oss att ta vår verksamhet till nästa nivå, skicka in din ansökan så snart som möjligt! Vi ser fram emot att höra från dig.