Kundservice och logistik

Kundservice och logistik

Arbetsbeskrivning

Är du en person med stort engagemang och ansvarskänsla? Vill du fylla dina dagar med härliga kundsamtal och vara del av ett väletablerat och välkomnande bolag? Då har vi rätt tjänst för dig!

Vad erbjuder vi?
• En intressant och betydelsefull roll med mycket kundkontakt.
• Möjlighet att utvecklas inom en av världens största industrikoncerner.
• Möjlighet att arbeta hemifrån vid behov.
• 37 timmars arbetsvecka med möjlighet till flex.

Saint-Gobain Abrasives är en väletablerad tillverkare av högpresterande slipprodukter och är framför allt kända för ett brett produktsortiment av mycket hög kvalitet. I Norden marknadsförs flera av Saint-Gobains välkända varumärken som till exempel Norton, Flexovit, Farecla, Winter och Clipper.
Saint-Gobains Abrasives AB grundades 1965 och är ett helägt dotterbolag till Saint-Gobain Abrasives SA. Företaget har idag 40 anställda i Norden. Läs gärna mer på vår hemsida: https://www.saint-gobain-abrasives.com/sv-sv



Vem söker vi?
• En kandidat med stort engagemang och starkt eget driv.
• Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat.
• Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av SAP.
• Som person är du strukturerad och van vid att prioritera dina arbetsuppgifter.

För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har mycket goda IT-kunskaper och att du är bekväm med att ha telefonen som ett av dina arbetsredskap. Vi ser gärna att du har jobbat inom service eller försäljning då dina dagar kommer bestå av mycket kundkontakt, samt att du har en bakgrund inom logistik, industri eller byggvarubranschen.

Saint-Gobain Abrasives AB är ett ambitiöst bolag med kunden i fokus. Din roll innebär breda kontaktytor både internt och externt. Kulturen på bolaget kännetecknas av en stark laganda och uppmuntrar entreprenörskap då den ena dagen inte är den andra lik. Din roll blir spindeln-i-nätet för att säkerställa en hög servicegrad till våra industrikunder.


Vad innebär rollen?

• Teknisk support via telefon och mail.
• Övergripande ansvar för orderprocess, leveransbevakning och reklamationshantering.
• Ett nära samarbete med företagets KAM, för att stötta och utveckla vår befintliga kundbas.

Intresserad? Skicka in ansökan snarast då urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista datumet för ansökan. Vid frågor kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult.



2Complete
Varför skall du bli konsult hos oss?

Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön och friskvårdsbidrag.

Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

2Complete Group är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 maj 2023
  • Ansök senast: 14 juni 2023

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024