Kundservice och merförsäljning inom Telekombranschen

Kundservice och merförsäljning inom Telekombranschen

Arbetsbeskrivning

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Vill du tillhöra ett starkt team och leverera kundservice i världsklass? Nu söker vi fler hungriga stjärnor som vill starta en betydelsefull resa med oss på Xzakt i samarbete med ett av landets mest ledande telekomföretag! 🚀
Det innebär att du arbetar med att ta emot inkommande samtal för att hjälpa våra privatkunder över telefonen. Du ansvarar för att ta ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv och levererar service i toppklass. 🌈 Våra kunder ska alltid få ett trevligt, proffsigt bemötande och snabb service. Utöver service kommer du också att arbeta med merförsäljning.  
Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang för att tillsammans med ditt team nå resultat av världsklass! 


Du kan se fram emot:
🏆 Motiverande tävlingar och provision utöver ordinarie lön, baserat på din insats.
📚 Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter.  
👥 En stark gemenskap. 
🎉 Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som julbord, företagsfester och mer.
💰 Bonussystem för att rekrytera nya talanger.



För att kunna arbeta inom denna roll behöver du:
🎓 Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad).
💬 Uppskatta kundkontakt och få energi av att prata med människor.
✍️ Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska.
💻 God datorvana.
🛑 Rent brottsregister.
 

Timlön under 24 år: 120,25 kr/h. Timlön över 24 år: 138,05 kr/h.
Anställningsstart: 8 april
Arbetstider: Varierande, förlagda mån-fre kl. 8.30-18.15
Anställningsgrad: 80%. Visstidsanställning med chans till förlängning.

Vi ger dig möjligheten att välja hur du vill presentera dig genom att använda urvalsfrågor istället för traditionellt CV. Du har valet att låta din personlighet och potential lysa utan att behöva förlita dig på formella dokument. Hos oss är CV valfritt och vi strävar efter en inkluderande rekryteringsprocess där alla har chansen att visa upp sitt bästa jag genom våra urvalsfrågor. 
Vill du vara med oss på den här resan? SÖK IDAG! Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot ett personligt möte! 🌟

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Groups kund
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 mars 2024
  • Ansök senast: 14 april 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024