OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Är du en orädd person som gillar fart och fläkt? Drivs du av att hjälpa och serva kunder och samtidigt få möjligheten att arbeta i en dynamisk miljö på ett marknadsledande företag? Då är detta en roll för dig!
Företaget
Vår kund är ett välkänt företag och innovationsledaren inom hushållsapparater! Det är en internationell koncern med en årsomsättning på runt 12,6 miljarder euro under 2015 och mer än 56,000 anställda. Företaget inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö. Vill du vara med och utveckla B2B kundservicen för marknadsledaren inom Home Appliances? Då företaget är i ständig tillväxt söker de nu en ny orderadministratör till kontoret i Solna.
Tjänsten
I rollen som kundservice- och orderadministratör ingår du i ett team på ca 10 personer. Du tar emot samtal och mail från kunder som berör ordrar, leveranser, prisfrågor, returer och reklamationer. Det kan även förekomma en del omfaktureringar och krediteringar. Kunderna du arbetar med är återförsäljare av olika slag. Det är mestadels norsktalande kunder och det ställer därför krav på att du förstår norska i tal och skrift. Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående som sträcker sig till årsskiftet. Det är på heltid och du blir anställd som konsult via Placera Personal.
Kvalifikationer
För denna roll söker vi dig som har följande bakgrund
• Du har tidigare erfarenhet av kundservice
• Du har god kommunikativ förmåga i tal och skrift
• Du har mycket god förståelse för norska i tal och skrift
• Du har god administrativ förmåga
• Meriterande om du har erfarenhet av SAP.
Personlighet
För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är serviceinriktad, orädd och driven. Du trivs i en miljö där det händer mycket, har en god kommunikativ förmåga samt gillar att ha många processer igång. Vidare är du ansvarstagande, strukturerad och bidrar med en positiv attityd.
Intresse för tjänsten?
Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719