OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Standby Workteam söker en kundtjänstmedarbetare till en av våra kunder i Malmö.
Arbetsuppgifterna innebär kundservice (telefon och mail), registrering av order samt övrig administration. Om du är en erfaren kundtjänstmedarbetare eller om du är i början av din karriär spelar mindre roll - utan det viktigaste är att du har ett driv och en vilja att snabbt sätta dig in i kundens specifika affärssystem, produkter och arbetsmetoder.
Som person är du lugn och serviceinriktad, du är bra på engelska i tal och skrift och det är en stor fördel om du har arbetat i SAP affärssystem.
Ålder, kön eller ursprung spelar ingen roll men vi vill att du är en bra representant för vår kund och för oss som bemanningsföretag.
Tillträde sker så fort vi hittar rätt kandidat. Uppdraget är ett par månader med eventuell förlängning. Skicka gärna in ansökan omgående
eftersom vi jobbar med löpande urval. Skicka Din ansökan till http://www.standbyworkteam.se/ansokan.php.
Standby Workteam
rekryterar och hyr ut personal i Skåne sedan 1992.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Karin Dahlin
040-23 24 90
Per Nobäck
0766-351464
Rekryterare Pernilla Bastholm
0708-701114
Per Nobäck
+46 766 351464
Gerhard Fransson
0708-77 28 16
Karin Dahlin
040 23 24 90
Gerhard Fransson
040-23 24 90
Rekryteringskonsult Gerhard Fransson
0708-772816