Kundservice på danska med start omgående!

Arbetsbeskrivning

Taler du dansk og elsker du service? Då kan du vara den vi söker efter! För kommande uppdrag söker vi en dansktalande kundservicemedarbetare för uppdrag ute hos kund.

Joblink har lång erfarenhet av rekrytering och bemanning av kvalificerade tjänster, och en lång rad goda referenser. Vi är ett lite mindre företag och betydligt mer personliga i vårt arbetssätt. Det ska vara enkelt och trevligt för både kandidater och företag att jobba med oss, samtidigt som vi garanterar högsta kvalitet genom hela processen. Vi agerar främst i Öresundsregionen, men även utanför detta område om det behövs för specifika önskemål.

Som kundtjänstmedarbetare innefattar arbetet::

- Telefon- och mejlkontakt med företagets kunder
- Orderregistrering och hantering
- Uppföljning av kundärenden
- Återkoppling till kund i ärendeprocessen
- Vårdande av befintliga kundkontakter
- Erbjuda helhetsorienterade synsätt på kundbehov
- Nära och utvecklande samarbete med kollegor

Vi erbjuder!:

Tillträde: tillträde enligt omgående

Slutdatum: 31/3 med möjlighet till förlängning alt sommarvikariat

Omfattning: 100 %.

Placering: Trelleborg

Uppdraget ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du kommer att vara anställd av Joblink AB och arbeta ute hos uppdragsgivaren.

Vi söker dig som::

Älskar kundservice och allt det för med sig! Du förstår innebörden av att vara företagets representant i samtal med kunden, och gör alltid ditt yttersta för att tillgodose kundens behov. Du kan anpassa dig efter det individuella ärendet och visar din passion för service i varje ny kontakt!

Sprider energi! Du är en energisk medarbetare med ett stort driv. Du är snabbtänkt och klarar av att arbeta på ett självgående sätt.

Är lyhörd! Du lyssnar aktivt på kunden och kan snabbt bilda dig en helhetssyn över kundens behov. Du är kreativ och lösningsorienterad i din kommunikation med kunden.

Är en lagspelare! Du deltar i en lärande miljö på ett prestigelöst sätt. Du är stabil i din person och räds inte att utveckla din egen kompetens.

Vidare ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet inom kundservice, gärna telefonvana. Om du har en utbildning inom serviceområdet är detta självfallet ett stort plus! Du behärskar danska obehindrat, både i tal och i skrift. Det är meriterande om du även kan föra dig på svenska och engelska. Du har en god system och datorvana, gärna erfarenhet av SAP eller andra order/ärendehanteringssystem.

Ansökan::

Ansökan sker endast via www.joblink.se, under Lediga jobb. Vänligen bifoga där ditt CV och personliga brev. Vi kommer att kalla till intervju löpande så sök gärna tjänsten så snart som möjligt.

Vid frågor är du välkommen att kontakta Mathilda, Konsultchef Joblink, mathilda.wasting@joblink.se 0723-6534 20

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Jenny Nilsson
0708-183879
Charlotte Sahlin
0708-100546
Mathilda Wasting
0723-653420
Martin Samuelsson

Rekryteringskonsult Jenny Nilsson
0708-183879
Rekryteringskonsult Marie Engdahl
040-661 39 90 0721-88 02 13
Marie Engdahl
0721-88 02 13
Rekryteringsansvarig Christina Hedman
040-661 39 90 0721-81 20 58
Jenny Nilsson

Christina Hedman
0721-81 20 58

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Joblink Norden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 26 februari 2015

Besöksadress

SÖDERGATAN 14
Malmö

Postadress

SÖDERGATAN 14
Malmö, 21134

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024