OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Är du en riktig servicestjärna som dessutom behärskar norska i både tal och skrift? Då kan detta vara tjänsten för dig!
Till vår kund söker vi nu en norsktalande kundservicemedarbetare som uppskattar teamwork och förstår vikten av riktigt god service. Du kommer att ingå i ett team på cirka 10 personer och tillhöra ett snabbt växande internationellt företag.
Dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av att besvara ärenden från kunder via telefon och mail. De vanligaste ärendena består av faktura- och avtalsfrågor. Arbetet utförs främst i Salesforce samt i CRM-systemet i Navision.
Start: så snart som möjligt
Omfattning: Heltid (långsiktigt)
Placering: Telefonplan
Din profil
Till denna roll söker vi dig som har goda kunskaper i norska såväl i tal som i skrift. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med service. Har du datavana samt arbetat med telefonen som verktyg tidigare ser vi det som meriterande. Har du dessutom ett intresse för IT och teknik är det ett stort plus!
Utöver detta värdesätter vi egenskaper som strukturerad, engagerad samt samarbetsvillig!
Om Studentwork
Studentwork är ett av Nordens ledande konsult- och rekryteringsföretag specialiserade på studenter och examinerade kandidater med upp till fem års erfarenhet. Vi är verksamma inom ekonomi, försäljning, marknadsföring, teknik och administration.
Vi på Studentwork ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Mailet kommer från Psycruit och det tar cirka 10 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Studentwork kommer svaren gås igenom mer ingående.
Kontaktpersoner på detta företaget
Emma Gefvert
+46739889916