OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag/vikariat på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget.
Om företaget:
Företaget är ett en del av en större koncern som är marknadsledande i Norden och Baltikum inom IT-infrastruktur. Denna tjänst är placerad i fina lokaler i Växjö, där du arbetar i ett engagerat team som gemensamt brinner för att ge en god service. Kulturen präglas utav företagets värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt.
Vi berättar mer om företaget vid en intervju.
Arbetsuppgifter:
Du har en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de administrativa uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att hantera inkommande retur och reklamationsansökningar från kunder. Du arbetar även med återkoppling utefter uppsatta rutiner/regelverk och återkopplar om returen är möjlig eller inte samt hänvisar kund till korrekt insats om så behövs. Du har en nära dialog med kunder och kollegor på andra avdelningar på företaget. Kundkontakten sker både via telefon, mail och ärendena kommer utifrån ärendehanteringssystemet.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Det är meriterande med erfarenhet av administrativa uppgifter och/eller inom service
• God systemvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Vi söker dig som brinner för att ge en god service och som är en fena på struktur i arbetet. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar. Med detta sagt har du även en utvecklad problemlösningsförmåga i kombination med en lösningsfokuserad inställning. Vidare trivs du med högt tempo i arbetet och du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt.
Övrig information:
Start: 1 december
Plats: Växjö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundservice, kundservicemedarbetare, kundtjänst, administration, retur, reklamation, returhandläggare, reklamationshandläggare, handläggare, system, IT, kund, vikariat, heltid, Växjö
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund