OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Carlanderska är inte som vilket sjukhus som helst - och har aldrig varit det heller. Redan när Carlanderska invigdes 1927 var det en plats för omvårdnad som skulle vara lite mer ombonad och hemlik än de vanliga sjukhusen. Carlanderska är ett kraftfullt specialistsjukhus, som är en del av sjukvårdsutbudet i Västra Götalandsregionen. Här bedrivs både offentlig vård, försäkringssjukvård och privat sjukvård. Verksamheten utförs av ett flertal vårdgivare i samspel och tillsammans med våra samarbetspartners och specialistmottagningar utgör vi ett komplett sjukhus med väl fungerande vårdkedjor under ett och samma tak. Tillsammans är vi ungefär 500 medarbetare som utifrån ledorden miljö, närhet, omtanke och kompetens arbetar på Möjligheternas sjukhus. Välkommen!
Beskrivning
Kundservice är den enhet inom Carlanderska sjukhuset som ansvarar för receptionen, som har en central roll för våra patienter och besökare.
Receptionen är navet i sjukhuset, där patienter får personlig service och hänvisning direkt till den aktör de ska besöka samt information om de olika verksamheterna. Inom Kundservice arbetar idag fyra medarbetare.
Arbetsuppgifter
I arbetet som medarbetare inom Kundservice har du en central roll för patienter och besökare som kommer till sjukhuset eller som ringer till växeln. Du har god kännedom om sjukhuset och de olika verksamheterna, visar vägen till rätt mottagning och informerar över disk och via telefon. I kassan tar du betalt för vårdbesöket och svarar på frågor. Även viss administration och annan service förekommer, i syfte att skapa god kvalitet i hela vårdkedjan.
Arbetsplatsen präglas av en trevlig atmosfär, god gemenskap och framåtanda. På Carlanderska är kompetensutveckling, hälsa och friskvård också viktiga delar för god kvalitet i arbetet och trivsel.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har gymnasieutbildning samt erfarenhet inom kundservice. Du är engagerad i ditt arbete och lägger stor vikt vid att alltid ge ett professionellt och trevligt bemötande. Ett krav är att du har en god administrativ och organisatorisk förmåga. Vidare har du en hög servicekänsla samt är kvalitetsmedveten. Då verksamheten ständigt utvecklas, ser vi att du är en person som trivs i en dynamisk arbetsmiljö med ett aktivt kvalitets- och förbättringsarbete. Du är noggrann i ditt arbete, flexibel och har lätt för att samarbeta. Som person är du säker och trygg i din roll och positiv i ditt förhållningssätt.
Information
Arbetet är på timmar vid behov, såsom vid semestrar och annan frånvaro. Kanske är du studerande eller har en annan tillvaro, som gör det möjligt för dig att arbeta vissa dagar, ibland med kort varsel. Vill du veta mer om arbetet är du välkommen att kontakta chef för Kundservice Wictor Winsnes på telefon 031 – 81 81 75 eller sektionsledare Maria Hederström på 031 - 81 91 12.
Ansökan görs via vår hemsida www.carlanderska.se senast den 8 maj 2022. Intervjuer kommer att ske fortlöpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan redan idag!