Kundservice som gör skillnad – Östgötatrafiken söker kundcentermedarbetare

Arbetsbeskrivning

Kundservice som gör skillnad – Östgötatrafiken söker kundcentermedarbetare för timanställning

Lockas du av att ge bra service och ser dig själv som en glad och positiv person som alltid vill ge det där lilla extra? Då är detta en bra möjlighet för dig!
Vi söker timvikarier med intresse för att alltid leverera det lilla extra för kunderna.

Östgötatrafikens verksamhet syftar till att skapa bästa tänkbara förutsättningar för våra kunders resande varför kontakt, dialog och information är viktiga verktyg i vår vardag. Att jobba på Östgötatrafikens Kundcenter innebär att vara ansiktet och rösten utåt mot våra kunder.

Vår verksamhet speglar våra kärnvärden; Öppenhet, Professionalism och Engagemang och för att du ska trivas hos oss delar du våra värderingar och attraheras av att arbeta i ett publikt företag där kundens behov står i centrum. Vi erbjuder dig en intressant roll, trevliga kollegor och en trivsam arbetsplats.

Om tjänsterna

Som kundcentermedarbetare ger du kunder en god upplevelse av kollektivtrafiken genom ett professionellt bemötande vid våra kundcentrar. Dina arbetsuppgifter består av kundmöte över disk, via telefon och digitala kanaler. Du servar och hjälper våra kunder med biljett- och resekortsrelaterade ärenden samt svarar på frågor om vår trafik. Du brinner för att hitta lösningar på de problem våra kunder kommer med.

Vem är du?

Du ska ha ett genuint servicetänk med kundens fokus för ögonen samtidigt som du i kundmötet kan förhålla dig till våra resevillkor och övriga förutsättningar. Att snabbt skapa lösningar och förtroende för kunder kommer naturligt för dig och du tycker att en stor del av charmen med ditt jobb är just alla möten med människor. Du har viljan och förmågan att på ett pedagogiskt sätt stå upp för och förklara för kunden varför Östgötatrafikens regelverk och förutsättningar ser ut som de gör samt vidareförmedla kundsynpunkter inom organisationen.

Du är lyhörd och ödmjuk i ditt bemötande och har lätt att skapa förtroende hos såväl kunder som kollegor. Du tar initiativ, är ansvarstagande och noggrann. Du är en teamspelare och bidrar till att sprida glädje i teamet samt till våra kunder

Låter det här intressant? Vi rekryterar löpande, men vi vill ha din ansökan senast 22 mars 2021.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att höra av dig!

Anna Petterson Forsman, Kundcenterchef, anna.pettersson.forsman@ostgotatrafiken.se 

Samtal eller förfrågningar från försäljare eller rekryteringskonsulter undanbedes vänligen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Östgötatrafiken
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 mars 2021
  • Ansök senast: 23 mars 2021

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024